رکوردار پرش طول:

دو و میدانی با رد صلاحیت کیهانی نجات پیدا کرد/ رئیس جدید فدراسیون خرابه‌ای را تحویل می‌گیرد

رکوردار پرش طول کشورمان درباره وضعیت دو و میدانی و رد صلاحیت مجید کیهانی برای حضور در انتخابات ریاست این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

محمد ارزنده رکورددار پرش طول ایران در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رد صلاحیت مجید کیهانی رئیس سابق فدراسیون دو و میدانی برای حضور در انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: به نظرم اتفاق خوشایندی رخ داده است. کیهانی نباید در دوره قبل هم صلاحیتش تایید می‌شد. فشار‌های بیرونی باعث شد که او بتواند در انتخابات اسفندماه ۹۸ فدراسیون دو و میدانی شرکت کند. به هر حال جامعه دو و میدانی با رد صلاحیت کیهانی نجات پیدا کرد.

او ادامه داد: بازرسی کل کشور بدون کارشناسی کاری نمی‌کند و صددرصد همه جوانب را سنجیده و کیهانی را رد صلاحیت کرده است. مدیریت کیهانی باعث شد که دو و میدانی در سراشیبی قرار بگیرد. کاری که کیهانی با دو و میدانی کرد بمب اتمی با هیروشیما نکرد.

رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی باید یک خرابه را دوباره بسازد

ارزنده درباره وضعیت دو و میدانی گفت: وضعیت دو و میدانی خوب نیست. هر کسی که رئیس فدراسیون دو و میدانی شود کار سختی را در پیش دارد و باید خرابه را تحویل بگیرد و دوباره آن را بسازد. به هر حال پشتوانه سازی در این رشته ورزشی صورت نگرفته و ورزشکار سطح بالایی نداریم.

کیهانی دو و میدانی را نابود کرد

رکوردار پرش طول کشورمان اظهار کرد: من از مسئولان وزارت ورزش تشکر می‌کنم که پیگیر دو و میدانی هستند و امیدوارم فشار بیرونی روی آن‌ها تاثیر نگذارد. ل تخلفات کیهانی در بازرسی کل کشور محرز شده است. او باید در دادگاه محاکمه شود چرا که ورزش پایه مملکت را نابود کرد.

او درباره وضعیتش بیان کرد: تمریناتم را به خاطر مصدومیت از ناحیه عضله شکم به صورت سبک و محدود انجام می‌دهم و دوران درمان خود را در تهران سپری می‌کنم تا مصدومیتم درمان شود.

من در مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی شرکت نمی‌کنم

ارزنده درباره اینکه در مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی شرکت می‌کند، گفت: من به علت مصدومیت نمی‌توانم در این رقابت‌ها شرکت کنم. به هر حال نمی‌خواهم ریسک کنم.

عضو تیم ملی دو و میدانی درباره اینکه مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی پیگیر وضعیتش است، گفت: من چند روز پیش در خدمت مبینی بودم و او پیگر مراحل درمانی من است.

او درباره کمک مالی فدراسیون دو و میدانی به ورزشکاران بیان کرد: من کمک مالی دریافت نکرده ام. البته بهتر است که به ورزشکاران جوان این پول‌ها داده شود تا روحیه آن‌ها برای تمرین افزایش یابد.

ارزنده درباره اینکه شانس کسب سهمیه المپیک را دارد، گفت: توانایی و قابلیت لازم برای کسب سهمیه المپیک را دارم، اما این موضوع به امکاناتی که در اختیار من قرار می‌گیرد بستگی دارد. من با هزینه شخصی تمرین می‌کنم. هزینه ورزشکار حرفه‌ای حدود ۳۰ - ۴۰ میلیارد تومان است. درآمد آنچنانی ندارم. به هر حال دو و میدانی در وضعیت بحرانی قرار دارد و امیدوارم رئیس جدید فدراسیون بتواند این رشته ورزشی را از بحران خارج کند و اگر نتواند این کار را انجام بدهد ورزشکاری در دو و میدانی باقی نمی‌ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار