۴۱۶ ساعت خاموشی از شبکه توزیع برق دزفول حذف شد

مدیر توزیع برق دزفول گفت: با اجرای ۳ هزار و ۵۳۳ پروژه عملیاتی بر روی شبکه برق، بدون حتی یک لحظه قطع برق، ۴۱۶ ساعت خاموشی را از شبکه حذف کرده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن پیام فر مدیر توزیع برق دزفول گفت: سرویس خط گرم برق دزفول از اردیبهشت ماه امسال تا کنون با اجرای ۳هزار و ۵۳۳ پروژه عملیاتی بر روی شبکه برق، بدون حتی یک لحظه قطع برق، ۴۱۶ ساعت خاموشی را از شبکه حذف کرده است.

او بیان داشت: ما مدعی هستیم که مدیریت برق دزفول پیشرو در ارائه خدمات به مردم است و شاهد این ادعا نیز وظایفی بوده که در قالب پروژه‌های مختلف در جهت افزایش پایداری شبکه و تامین آسایش و آرامش همشهریان عزیز انجام شده است.

پیام فر افزود: یکی از توانمندی‌های توزیع برق دزفول اجرای پروژه‌های عملیاتی بر روی شبکه برقدار است که از اردیبهشت ۹۹ تاکنون ۳هزار و ۵۳۳ پروژه عملیاتی از سوی اکیپ‌های خط گرم این مدیریت انجام شده که از این مقدار ۲۸۵۲ مورد آن هرس درختان مزاحم شبکه، ۴۳۸ مورد استحکام سازی اتصالات شبکه، ۳۰ مورد نصب و جمع آوری پایه، ۴۸ مورد برقدار کردن ترانس جدید و ۱۶۵ مورد اصلاح فیدر بوده است .

مدیر توزیع برق دزفول تصریح کرد: در برخی موارد مانند تعویض پایه، برق دار کردن ترانس جدید و استحکام سازی اتصالات بعضا ۳ الی ۴ ساعت خاموشی نیاز است و افتخار داریم که اعلام کنیم طبق آماری که ذکر شد به برکت اکیپ‌ها و پرسنل تلاشگر خط گرم دزفول در ۴ ماهه اردیبهشت تا مرداد ماه ۹۹، ۴۱۶ ساعت خاموشی از شبکه‌ی توزیع برق حذف شده است و این موضوع به خودی خود سطح پایداری شبکه را افزایش داده است.

این مقام مسئول گفت: اینکه ما بتوانیم موارد مختلف عملیاتی را بدون اینکه شبکه را ۲ الی ۴ ساعت خاموش کنیم، انجام دهیم، موجبات آسایش مشترکین و ضریب پایداری شبکه خود را ارتقا داده ایم و اگر بتوانیم تعداد اکیپ‌ها و تجهیزات خط گرم را افزایش دهیم در این زمینه موفق‌تر خواهیم بود.

انتهای پیام/م
 

برچسب ها: شبکه برق ، توزیع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.