اجرای طرح توقیف خودرو بدون پلاک در مهاباد

فرمانده انتظامی مهاباد از اجرای طرح یک روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت توقیف خودرو و موتور سیکلت‌های بدون پلاک در این شهرستان، خبر داد.

اجرای طرح توقیف خودرو بدون پلاک در مهابادسرهنگ برزو تجاری فرمانده انتظامی مهاباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در اجرای طرح یک روزه ارتقاء امنیت اجتماعی در مجموع تعداد ۸ دستگاه خودرو و ۲۳ دستگاه موتور سیکلت بدون پلاک و پلاک مخدوش جمع آوری و روانه پارکینگ شد.

این مقام انتظامی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و افزود: چنین طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی هر ماه ۲ مرحله به اجرا در می‌آید و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه سرقت، را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی مهاباد اذعان کرد: بیشترین تخلفات صورت گرفته توسط خودرو‌های بدون پلاک مربوط به فرار از صحنه تصادف، تخلف‌های حادثه‌ساز، دوبل پارک‌های نامتعارف و نبود قابلیت اعمال قانون بر این خودرو‌ها است.

تجاری تاکید کرد: مخدوش کردن پلاک هم اقدامی مجرمانه است و برابر قانون ۶ ماه تا یکسال زندان خواهد داشت و در این خصوص نیز برخورد‌ها بدون اغماض خواهد بود.

برابر ماده ۲ آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی هر وسیله نقلیه موتوری و غیرموتوری و یدک متصل که در راه‌ها حرکت می‌کند باید دارای پلاک باشد و رانندگی با وسیله نقلیه‌ای که شماره یا پلاک نداشته یا دارای شماره یا پلاک غیرمجاز باشد، ممنوع است.

طرح توقیف خودرو‌های بدون پلاک، پلاک مخدوش و دارای شیشه دودی در شهرستان مهاباد همچنان دارد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.