گوگل جلوه های بصری نرم افزار Google Maps را بهبود می بخشد

شرکت گوگل با عرضه یک بروزرسانی جدید نرم افزار Google Maps را رنگی‌تر کرده و به آن جلوه بصری بهتری می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل در وب‌سایت خود درباره بروزرسانی‌هایی که قرار است نرم افزار Google Maps دریافت کند پستی منتشر کرده است. طی سال‌های اخیر، گوگل به طور مداوم در حال اضافه کردن قابلیت‌ها و اطلاعات مفید و کاربردی به نرم افزار نقشه خود است و اکنون نوبت به خود نقشه رسیده تا یک بروزرسانی جذاب دریافت کند. گوگل در انجام این کار از الگوریتم نگاشت رنگی برای درست کردن نقشه‌هایی که نمایانگر مناطق مختلف و ویژگی‌های جغرافیایی هستند، استفاده کرده است.

نتیجه استفاده از این الگوریتم یک نقشه جامع‌تر و پویاتر از یک منطقه در مقیاس جهانی است. دریاچه‌ها و اقیانوس‌ها به رنگ آبی، سواحل و بیابان‌ها قهوه‌ای و مناطق سرسبز به رنگ سبز هستند. بر اساس اظهارات گوگل، چه به دنبال پیدا کردن یک شهر بزرگ باشید چه دنبال یک نقطه در یک روستای کوچک بگردید، متوجه پیشرفت بصری به وجود آمده خواهید شد.


بیشتر بخوانید


قبل و بعد نقشه گوگل

نقشه‌های تفصیلی شهرهای بزرگ در راه هستند

به زودی ما قادر خواهیم بود نقشه‌های دقیق تری از خیابان‌ها، پیاده رو‌ها و خطوط عابر پیاده را در مقیاس دقیق تری مشاهده کنیم. گوگل قصد دارد نقشه‌های تفصیلی خیابان‌های لندن، نیویورک و سانفرانسیسکو را "در هفته‌های آینده" منتشر کند. هدف این شرکت گسترش این ویژگی به مرور زمان به شهرهای دیگر جهان است.

به طور کلی شرکت گوگل تمرکز بالایی روی بهبود نرم افزار نقشه‌ خود دارد و به نظر می‌رسد در آینده‌ای نه چندان دور قابلیت‌های بسیار زیادی دیگری برای Google Maps عرضه شود. این شرکت زمانی که ویروس کرونا در سراسر جهان همه‌گیر شد حتی ویژگی‌های اختصاصی برای این بیماری به نرم افزار خود اضافه کرد تا کاربران بتوانند تجربه کاربری بهتری داشته باشند. تاکنون استفاده از این برنامه کمک زیادی به کاربران کرده است و می‌توان گفت Google Maps خدمات زیادی به مردم رسانده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار