رقابت بیش از چهار هزار و ۶۰۰ داوطلب آزمون سراسری در دانشگاه سمنان

آزمون سراسری ۹۹ با رقابت چهار هزار و ۶۶۶ داوطلب در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان فردا برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ملک زاده نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: آزمون سراسری ۹۹ در نوبت صبح روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۹، ۳۰، ۳۱ مرداد و اول شهریور در نوبت صبح و و در دانشکده‌های مهندسی برق، ریاضی، مهندسی عمران، علوم انسانی و پردیس علوم پایه برگزار می‌شود.

او افزود: داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه ۲۹ مرداد، گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح روز پنج شنبه ۳۰ مرداد، گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۳۱ مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح روز شنبه اول شهریور در بزرگترین ماراتن علمی کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری بیان کرد: در‌های حوزه‌های انتخابیه از ۶ صبح فردا برای جلوگیری از ازدحام باز است.

 ملک زاده ابراز داشت: کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۲۸ مرداد تا چهار شنبه ۲۹ مرداد برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون نیز در مرکز چاپ و انتشارات در پردیس شماره یک دانشگاه واقع و از روز سه شنبه ۲۸ مرداد صبح‌ها از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ فعال است.

اجرا تمهیدات بهداشتی راهکاری برای حفظ سلامت داوطلبان

پرویز ملک زاده با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری آزمون سراسری ۹۹ برای آرامش خاطر داوطلبان و خانواده‌های آنان گفت: ضد عفونی کامل فضا‌های برگزاری آزمون قبل و بعد از برگزاری آزمون است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت دانشگاه ۲۴ ساعت قبل از برگزاری هر آزمون کارشناسی ارشد انجام می‌شود.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری از داوطلبان خواست حتما در روز آزمون ماسک داشته باشند و جز کارت ورود به جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار و چند مداد، پاک‌کن و مداد تراش هیچ وسیله اضافه دیگری (مانند موبایل، کیف، جزوه ) با خود به همراه نیاورند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.