لحظه نجات گردشگران از قایق در حال غرق شدن

گردشگرانی که در یک قایق تفریحی گرفتار شده بودند، در آخرین لحظات نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رالی حمایت از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، که در رودخانه ویلامیت در پورتلند برگزار شد، چیزی نمانده بود به یک تراژدی ختم شود. این رالی که با حضور بیش از ۲۰ قایق تندرو در حال برگزاری بود منجر به واژگون شدن یک قایق کوچک تفریحی شد. ورود آب به داخل قایق و واژگون شدن آن موجب شد تا گردشگرانی که در داخل آن حضور داشتند در معرض  غرق شدن قرار بگیرند.


بیشتر بخوانید


ویدئویی که منتشر شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که پس از شروع رالی ناگهان امواج شدیدی ایجاد شده و قایق گردشگران را واژگون می‌کند. در این ویدئو صدای فریاد گردشگران که با ورود آب به قایق و واژگون شدن آن به داخل رودخانه با مرگ در جدال هستند شنیده می‌شوند. این اتفاق در ساعت ۱ بعدازظهر روز یک شنبه رخ داد.

سرانجام تعدادی از سرنشینان قایق‌هایی که در نزدیکی محل حادثه حضور داشتند به گردشگران نزدیک شده و جان آن‌ها را نجات دادند. در انتهای ویدئو مشاهده می‌شود متعلقات مربوط به گردشگران روی آب شناور شده است. بنا به گزارش رسانه‌های محلی آمریکا این حادثه تلفات جانی نداشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار