صحنه وحشتناک فرورفتن میله فولادی در سر کودک!

کودک خردسالی که حین بازی یک میله فولادی به شکلی وحشتناک از پشت سر وارد جمجمه‌اش شده بود به طرز معجره آسایی نجات یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پدر و مادر شدن مسئولیتی بسیار سنگین است. کسی که می‌خواهد پدر یا مادر شود باید بداند زندگی و سرنوشت یک انسان در دستان آن‌ها قرار می‌گیرد؛ بنابراین حفاظت از سلامتی و جان کودک اولین وظیفه والدین است.

به همین دلیل تنها رهانکردن کودک در خانه و همچنین در اختیار قرار ندادن وسایلی که می‌تواند جان کودک را مورد تهدید قرار می‌دهد از نکات مهمی است که همه والدین باید به آن توجه کنند. اتفاق دردناکی که به تازگی در یکی از مناطق چین رخ داده است لزوم توجه والدین به فرزندان کم سن و سالشان را یادآوری می کند.


بیشتر بخوانید


در حالی که همین چند روز پیش بود که یک کودک چینی پس از قورت دادن سکه با خوش شانسی از مرگ گریخت به تازگی نیز کودک خردسال چینی دیگری که حین بازی دچار حادثه شده بود از مرگ جان سالم به در برد. این کودک در بیرون از خانه در حال بازی بود که ناگهان بر اثر لغزیدن روی یک میله فولادی سقوط کرد. سر این کودک هنگام سقوط روی این میله فرود آمد و در نتیجه قسمتی از میله وارد جمجمه سرش شد. بنا به گفته پزشکان بیمارستان این میله تنها ۰.۲ اینچ با رگ‌های خونی این کودک فاصله داشت.

در این حادثه که روز پنجشنبه رخ داد کودک چینی توسط والدینش به بیمارستانی در شهر «جینان» واقع در استان «شاندونگ» چین منتقل شد. پزشکان بیمارستان پس از معاینات اولیه بلافاصله عمل جراحی را آغاز کرده و این میله طی عمل جراحی یک ساعته از سر کودک بیرون کشیده شد.

گفتنی است؛ حال کودک پس از انجام عمل جراحی مساعد اعلام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
یازهرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
واله منم ناخواسته وقتي نوجوان بودم يه همچين بلايي سر پسر دايي ام آوردم من داشتم با دارت ميخي با ديوار تو خيابون ميزدم كه اومد جلوي ديوار و و هر چي بهش گفتم برو كنار لج كرد و نرفت و گفت ديوار خيابونه و مال تو نيست و منم دلم ميخواد اينجا وايستم منم عصباني شدم و دارت رو با تمام قدرت پرت كردم كه اونم سرش رو آورد پايين و در مقابل چشمان وحشت زده من دارت مستقيم تا ته رفت تو گردنش دكتر گفت نيم ميليمتر بيشتر رفته بود تو كارش تموم بود
Iran (Islamic Republic of)
ن
۲۲:۲۲ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
یا ابوالفضل شما دیگه چه اعجوبه ی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
انگار همه حوادث در چین و مشهد رخ میدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
یا ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
چرا اتفاقهای ناگوار بیشتر توچین رخ مینماید هرچی خبر میشنویم از چین هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
چون چینی ها حدود ۲۰ درصد جمعیت دنیا رو دارن و هند هم همینطور یعنی به طور متوسط از هر ۱۰۰ حادثه ۲۰ تاش برای چینه و ۲۰ تاش برای هند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
بیشتر هم خواهی شنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
یا اباالفضل یا قمر منیر بنی هاشم خدایا شکرت خدایا همه رو حفظ کن الهی آمین
آخرین اخبار