اعلام حوزه های آزمون سراسری در دانشگاه رازی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی حوزه های آزمون سراسری امسال را در این دانشگاه اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آزمون سراسری ۱۳۹۹ بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده از سوی سازمان سنجش در روز‌های چهارشنبه ۲۹ مرداد تا شنبه ۱ شهریور ماه  در حوزه‌های امتحانی دانشگاه رازی برگزار می‌گردد.

 آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ همزمان با سراسر کشور در نوبت صبح روز‌های چهارشنبه ۲۹، پنجشنبه ۳۰، جمعه ۳۱ مرداد ماه و شنبه یکم شهریورماه در حوزه‌های امتحانی دانشگاه رازی، برگزار خواهد شد.

دانشکده‌های نفت و پتروشیمی، برق و کامپیوتر، اقتصاد و کارآفرینی، سالن ورزشی، فنی مهندسی، ادبیات و علوم انسانی، تربیت بدنی، مجتمع کلاسی و دبیرستان دخترانه وابسته به دانشگاه واقع در باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی
پردیس کشاورزی واقع در بزرگراه امام خمینی (ره)
دانشکده دامپزشکی واقع در میدان شهدا، بلوار شیخ طوسی، سه‌راه شهرک رسالت
دانشکده علوم اجتماعی واقع در بلوار شهید بهشتی، مقابل بیمارستان امام علی (ع).

در این اطلاعیه آمده است: داوطلبان گرامی برای مشاهده و پرینت (چاپ) کارت ورود به جلسه آزمون، می‌توانند از روز یکشنبه ۱۳۹۹.۰۵.۲۶ به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در روز‌های دو‌شنبه و سه‌شنبه ۱۳۹۹.۰۵.۲۷ و ۱۳۹۹.۰۵.۲۸ از ساعت ۸ - ۱۲ و ۱۴ -۱۸ و در روز‌های برگزاری آزمون از ساعت ۷:۳۰، به نشانی کرمانشاه، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی، سازمان مرکزی، طبقه اول، اتاق ۲۰۷ دایر خواهد بود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.