استاندار سمنان گفت:

نقش رسانه‌های سمنان در دوران کرونا برجسته بود

علیرضا آشناگر در پیامی به مناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار گفت: اهالی رسانه در این استان در دوران شیوع کرونا دوشادوش تیم‌های پزشکی در آگاهی‌بخشی برای سلامت جامعه خوش‌درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: اینجانب با اعلام رضایت کامل از تلاش تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران استان سمنان، با افتخار اعلام می‌نمایم که خبرنگاران استان در این روز‌های سخت مقابله با کرونا از اسفند ۹۸ تا امروز دوشا دوش کادر پزشکی و درمانی استان با تولید فرآورده‌های مختلف خبری و اطلاع رسانی درست و به موقع به اقشار مختلف مردم، خوش درخشیده و بی شک در ثواب سلامت و نجات جان انسان‌ها سهیم اند.

او افزود: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی همواره از ارزشمندترین و موثرترین اقداماتی است که با قلم و بیان توانا و صادق خبرنگاران، به عنوان قشر فرهیخته و توانمند جامعه اسلامی، با شیواترین و بدیع‌ترین شکل ممکن ارائه شده و رسالت هنرمندان عرصه خبر را بیش از پیش هویدا و آشکار می‌سازد.

استاندار سمنان تصریح کرد: ۱۷ مرداد یادآور جایگاه و ارزش عزیزانی است که در کسوت خبرنگاری رسالت عظیم اطلاع رسانی برای عموم اقشار جامعه را بر عهده داشته و با بیان صحیح و سریع اخبار موجب روشنگری و تعالی جامعه‌ی اسلامی را فراهم می‌کنند.

آشناگر ابراز داشت: بی تردید و به دور از سخنان کلیشه‌ای، هنر و قلم خبرنگاران آزاده و آگاه ایران زمین و به ویژه اصحاب رسانه و خبر در استان سمنان سزاوار شایسته‌ترین قدرشناسی و تکریم هاست، چرا که این عزیزان از یک سو بیان کننده دستاورد‌های مسئولان و از سوی دیگر راوی انتقاد‌های سازنده از آنانند که هدفی جز گره گشایی از مشکلات مردم را دنبال ننموده و، چون چراغی روشن در مسیر مدیریت اجرایی استان نورافشانی می‌کنند.

استاندار سمنان ادامه داد: ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه و خبر به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه در سراسر کشور و به‌ویژه خبرنگاران و اصحاب پرتلاش و ساعی رسانه در استان سمنان، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، توفیق و سربلندی روزافزون تمامی این تلاشگران را در انجام رسالت کاری و توسعه و شکوفایی میهن اسلامی را از درگاه خدوند سبحان مسالت دارم.

سه روزنامه، ۱۳ هفته‌نامه، پنج دوهفته‌نامه، ۲۸ فصل نامه، ۱۴ نمایندگی خبرگزاری، ۱۸ پایگاه خبری دارای مجوز و ۳۶ نمایندگی نشریات سراسری در استان سمنان فعالیت دارند.

۱۷ مرداد در تقویم جمهوری اسلامی ایران به مناسبت شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) سال ۱۳۷۷ در افغانستان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.