‌رئیس سازمان صمت استان سمنان خبر داد؛

معرفی ۸۷ واحد تولیدی کشاورزی استان سمنان به بانک‌های عامل

تشنه دل از معرفی ۸۷ واحد تولیدی کشاورزی استان سمنان به بانک‌های عامل و پرداخت ۱۰۲ میلیارد ریال تسهیلات به این واحد‌ها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه دل ‌رئیس سازمان صمت استان سمنان در دویست و چهل و یکمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری بابیان اینکه در این نشست ۸۷ واحد تولیدی کشاورزی استان برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند، گفت: پرداخت ۱۰۲ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به این واحد‌ها در جلسه امروز به تصویب اعضای کارگروه رسید.

او با اشاره به بررسی مشکلات بانکی و مالیاتی شش واحد تولیدی استان سمنان در این جلسه بیان کرد: از ابتدای سال مالی ۹۸ تاکنون ۹۱۱ واحد تولیدی استان برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ارزش ریالی این تسهیلات را ۴۰ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ۳۳۲ پرونده در مرحله عقد قرارداد با بانک‌های عامل قرار دارند.

تشنه دل با اشاره به اینکه در این مدت ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی استان پرداخت‌شده است، تصریح کرد: درمجموع ۶۰۷ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان موفق به دریافت این تسهیلات شدند.

او بیان کرد: از مجموع این تسهیلات پرداختی ۱۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از محل منابع تسهیلات رونق تولید به ۳۸۷ واحد تولیدی استان پرداخت‌شده است.

پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ به ۲۲۰ واحد تولیدی استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه ۲۲۰ واحد به ارزش سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال تسهیلات دریافت کردند، گفت: در ۲۰۴ جلسه تشکیل‌شده این کارگروه مشکلات یک هزار و ۹۰ واحد تولیدی این استان نیز بررسی‌شده است.

تشنه دل از تصویب دو هزار و ۳۵۱ مصوبه در این جلسات خبر داد و گفت: تاکنون ۷۳ درصد آن‌ها اجرایی و مابقی در دست اجرا است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار