هیچ مانعی برای تامین ضروریات زندگی ایثارگران وجود ندارد

استاندار یزد گفت: هیچ مانعی در پرداختن به حقوق ایثارگران و تامین ضروریات زندگی آن‌ها وجود ندارد.

هیچ مانعی برای تامین ضروریات زندگی ایثارگران وجود نداردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد گفت: توجه و عنایت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به دو سر فصل مهم تامین مسکن و ایجاد اشتغال برای جامعه ایثارگری برای ما بسیار ارزشمند و دلگرم کننده است.

او افزود: در استان یزد شاهد حداعلای همکاری و تعامل بین دستگاه‌های مختلف در حوزه مسئولیت‌های هر دستگاه هستیم، به ویژه در حوزه ایثارگران که به نوعی همه‌ی دستگاه‌های استان وظیفه خود می‌دانند تا کار‌ها و اقدامات خوبی را در این حوزه انجام دهند.

طالبی با بیان اینکه حضور نمایندگان استان در فراکسیون ایثارگران مجلس فرصت و ظرفیت بالایی برای پیگیری امور ایثارگران است، اظهارکرد: استان یزد از توانمندی‌های اقتصادی بالا و باور‌های ارزشی بسیار خوبی در حوزه مسائل ایثارگری برخوردار است، به همین دلیل هیچ مانعی در پرداختن به حقوق ایثارگران و تامین ضروریات زندگی آن‌ها وجود.

استانداریزد تصریح کرد: در بحث اشتغال اگر ایثارگران اصراری بر کار‌های اداری، که در شرایط فعلی با محدودیت‌ها و موانعی به لحاظ مجوز روبرو هستیم نداشته باشند، تامین شغل برای آن‌ها امکان پذیر هست.

او در پایان اضافه کرد: در خصوص مسکن نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و سعی ما بر این است که دغدغه تامین مسکن جامعه ایثارگری را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مرتفع کنیم.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.