افزایش ۱۵ درصدی مصرف نفتگاز بخش کشاورزی در استان اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از افزایش ۱۵ درصدی مصرف نفتگاز بخش کشاورزی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل در جلسه تجزیه و تحلیل مصرف مواد نفتی گفت: در چهار ماهه نخست امسال بیش از ۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت نفتگاز بین بهره برداران بخش کشاورزی استان اردبیل توزیع شده است.

او با اشاره به افزایش و توسعه بخش کشاورزی در استان افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تحقق حقوق شهروندی و کسب رضایت مندی مشتریان، مصرف نفتگاز بخش کشاورزی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد رشد داشته است که این افزایش مربوط به توسعه بخش کشاورزی در منطقه می‌باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل اظهار کرد: تخصیص سهمیه سوخت بخش کشاورزی براساس سطح زمین زیر کشت و تعداد ادوات کشاورزی انجام می‌پذیرد.

مدنی در ادامه به توزیع الکترونیکی از طریق کارت بانکی اشاره کرد و گفت: تامین و توزیع مطلوب سوخت بخش کشاورزی استان یکی از وظایف اصلی این شرکت است که خوشبختانه با تلاش همکاران و با برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با سازمان جهاد کشاورزی استان این مهم از طریق زیر ساخت بانکی و بصورت الکترونیکی به نحو مطلوبی صورت پذیرفته است.

او با اشاره به وضعیت مطلوب ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی در تاسیسات انبار‌های نفت منطقه و ابراز اطمینان بابت سوخت رسانی مطلوب به بخش کشاورزی تا اتمام فصل کاری، عنوان کرد: سوخت بخش کشاورزی توسط ۲۴۰ فروشندگی نفتگاز در سطح روستا‌های استان به کشاورزان تحویل می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.