اما و اگرهای قیمت گذاری جدید محصولات ایران خودرو!

طــرح فــروش فــوق العــاده مــحصـــولات ایــران خــودرو با قیمت قطعی از پنجشنبه ۹ مرداد شــروع شده و تا ۱۱ مرداد ۹۹ ادامه خواهد داشـت.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ایران خودرو از پنجشنبه ۹ مرداد اقدام به ثبت نام متقاضیان برای فروش محصولات خود در مرحله دوم طرح فروش فوق العاده کرده است.

بر اساس اعلام قبلی گروه خودروسازی ایران خودرو محصولات این کارخانه  قیمت قطعی نداشتند اما با  پیگیری های باشگاه خبرنگاران جوان  مشخص شد این محصولات با قیمت قطعی به فروش می رسند.

پس از گذشت زمان ثبت نام، متقاضیان با باشگاه خبرنگاران جوان تماس گرفته و از عدم درج قیمت در این سایت شکایتی کردند مبنی بر اینکه در خبر اعلام ثبت نام، گفته شده که محصولات با قیمت قطعی به فروش خواهد رسید اما در سایت خبری از قیمت نیست و باعث سردرگمی متقاضیان شده است.

بعد از گذشت چند ساعت، برخی منابع غیررسمی خبر از اعلام قیمت محصولات ایران خودرو دادند اما این خودروساز همچنان اعلام قیمت قطعی نکرد.اکنون بعد از پیگیری ها قیمت قطعی به همراه جزئیات خرید به باشگاه خبرنگاران جوان رسیده است.

متقاضیانی که در طرح‌های قبلی انتخاب نشده اند، می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل بدون نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام کنند.


بیشتر بخوانید


 

تاریخ و نحوه ثبت نام

طــرح فــروش فــوق العــاده (۳ مــاهه) مــحصـــولات ایــران خــودرو مــطـابق جــدول ذیــل روز پنجشـنبه ۹ مرداد ۹۹ شــروع شده و تا ۱۱ مرداد ۹۹ ادامه خواهد داشـت. حداکثر ۳ روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد.

لیست قیمت محصولات ایران خودرو

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خسرو
۱۸:۵۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
انصافا مگر هر ماشین چند گیلو هست اگر وزن کنیم کیلو چند حساب شده یک پراید 900 گیلو صد میلون خوب جنسش از پلاستیک ورق سبک اهن المنیم یا که چودن خوب گیلو یک میلیون خرده تاکجا میخواهم بریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
ما چند ساله ماشينمون رو فروختیم به یکی از اقوام هنوز به نام نزدیم پلاک به ناممون فعال هست الان که به ماشین نیاز داریم باید چیکار کنیم با این شرط جدید ؟ سری قبل هم خواستیم ثبت نام کنیم گفتن چک باید به نام خود متقاضی باشه دسته چک نداشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
جالب و باور نکردنی اینه که پلاک موتور سیکلت رو هم جزو پلاک فعال حساب کردن یعنی یکی تو خانواده یه موتور سیکلت داغون پلاک ملی شده به نامش باشه دیگه هیچ کدوم از اعضای خانواده شرایط شرکت تو فروش فوق العاده رو ندارن... چطوریه اخه مگه میشه ؟؟؟ موتور سیکلت؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
اینکه هیچ یکی از اعضا هم نباید پلاک داشته باشند مسخرست بابای من یک سمند مدل 83 داره که میخواد عوضش کنه بدون ماشین هم نمیتونه باشه این چه مسخره بازی هست که متقاضی نباید پلاک فعال داشته باشه لااقل بگید تو 5 سال اخیر ماشین نخریده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
منم خودرو می خوامم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
بسیاری از مردم که به هر دلیلی خودرو قراضه و دست دوم خود را فروخته اند پلاک شان بر روی ماشین خریدار همچنان فعال است و عملا در حالیکه هیچ خودرویی ندارند قادر به ثبت نام خودرو نیستند کمااینکه شاید قریب به 97 درصد از مردم عادی نیازمند خودرو و دارای پلاک فعال بر روی خودروهای فرسوده و نیازمند تعویض هستند پس کارشناسان و طراحان این قانون پاسخ دهند در این میان چه افرادی از مردم شرایط ثبت نام خودرو را پیدا میکنند ؟؟؟؟؟!!!!! یک کارشناس از وزارت صنعت و معدن ... پاسخگو باشد ؟؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
دوست عزیز؛ یه سریا هستن که همین ماشین فرسوده رو هم ندارن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشاس
۰۱:۲۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
واقعاجای سوال داره؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
سرپرست صمت گفت برای جهش تولید نباید جلو گرانی گرفته شود به اینها میگن مغز متفکر ببینید بی لیاقتی مسئولین اجرایی رده بالای کشور چقدر مشکلات برای جامعه بوجود اورده اند مگر قیمت سمند 62 میلیون نبود چنددرصد افزایش دادن شده95میلیون شیواخان مجوز افزایش قیمت را تو دادی پس باید بیایی شفاف سازی کنید چرا قیمت سمند بیش از 55درصد افزایش قیمت داشته
Iran (Islamic Republic of)
۰
۲۱:۰۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
دولت مگه حقوق من کارمند را هرسه ماه یکبار سی درصد اضافه می‌کنه که به این تابوت سازها این مجوز افزایش قیمت سه ماهه را داده؟
Iran (Islamic Republic of)
ادم
۱۸:۰۴ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
وقتی اگاهانه ثبت نام کنیم با اینکه میدانیم هر۳ماه قیمتها گران می شودوحاضریم بخریم منتظر بدتر باشید بهتر است قبل ثبت نام کمی فکر کنیم
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۵:۵۲ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
ما که به جز خدا پنا هی نداریم خدا عاملین گرانی خودرو در این کشور را خوار وذلیل کنه من باز نشسته مگه هر سه ماه یک مر تبه به حقو قم اضا فه می شه خدایی زندگی را به من نو عی حرام کرده اید .
Iran (Islamic Republic of)
اا
۱۵:۵۲ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
ما که به جز خدا پنا هی نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
ثبت نام دوره قبل
دنا83بودازما47گرفتند

یک ماه بعد38میلیون گذاشتندروقیمت



الان ما چگونه می توانیم از راه قانون وارد شویم

جالب است تا پایان سال دوباردیگرخودروگران خواهدشد
Iran (Islamic Republic of)
sina
۱۱:۱۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
همشون 30 میلیون گرونتر شدن
نیازی به لیست نیست
فقط موج سواری دولت رو نگاه کنید در قضیه ی گرونیه خودرو
بجای درست کردن قیمت، خودش داره قیمتارو میبره بالا !!!!
United Arab Emirates
ناشناس
۰۴:۲۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
سلام.شما که به قول خودتون پیگیری میکنید و نتیجه میگیرید از این مسئولین خودرو ساز و وزارت صمت بپرسید خداییش انصافه من کارگر قرعه کشی یکساله برنده بشم پیش پرداخت رو واریز کنم و یکسال صبر کنم تا هر سه ماه خودرو گرونتر بشه بدون هیچ سود مشارکت ؟؟!واقعا اگه ظرفیت دارید همین یکساله هارو زودتر تحویل بدید یا قیمتش رو قطعی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
متاسفم
Mauritius
ناشناس
۰۱:۱۲ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
پیگیر افزایش هر 3 ماه رو بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
5تا خودرو واسه فروش نقدی گذاشتن اونم با هزار و یک منت در
تاریخ ۹۹/۵/۱۱
آخرین اخبار