نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مردم باید از عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آگاه شوند

شاهچراغی گفت: مردم باید قدردان زحمات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باشند و شورا نیز باید مردم را در جیان عملکرد خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با پرسنل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن قدردانی از زحمات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: مردم باید همیشه قدردان زحمات این شورا باشند و شورا نیز باید مردم را در جیان عملکرد خود قرار دهند.
او افزود: متاسفانه موضوع تبلیغات ضعیف است و باید تلاش شود تا تبلیغات بیشتری در ایام الله مختلف سال در سطح شهر انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن قدردانی از حضور همیشگی مردم استان در راهپیمایی‌های مختلف در سال ابراز داشت: سعی شود در راهپیمایی‌ها و ایام الله مختلف سال از مداحان و سخنرانان مناسب استفاده شود.

شاهچراغی در پایان بیان کرد: عملی در نزد خدا مورد پاداش است که خالص باشد و عملرکد این شورا همیشه خالص و برای خدا بوده است.

حجت الاسلام قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز ضمن گرامیداشت ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شورای هماهنگی در ایام الله مختلف سال مانند ۹ دی و دهه و فجر  مسئول تبلیغات و برپایی راهپیمایی‌ها است که همیشه مورد تایید رهبری و امام خمینی (ره) بوده است.

انتهای پیام / م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار