ثبت نام بیش از۲ هزار و ۵۰۰ مداح در سامانه طوبی

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از ثبت نام بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مداح در سامانه طوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه فرآیند انتخابات کانون مداحان از بیست و هشتم تیرماه آغاز شده افزود: این انتخابات در شهرستان‌های مختلف گیلان برگزار شد و مرحله استانی نیز به زودی برگزار می‌شود.

اوبا اشاره هر شهرستان یک کانون مداحان دارد، گفت: در این انتخابات شهرستان‌هایی با کمتر از ۲۰۰ مداح، پنج نفر و در شهرستان‌های دارای بیش از ۲۰۰ مداح هفت نفر انتخاب شدند که مجموع این افراد کانون مداحان استان گیلان را تشکیل خواهند داد.

سعید مهدوی افزود: حدود ۹۴۶ نفر از مداحان استان واجد شرایط رای دادن در انتخابات کانون مداحان بودند که افزون بر ۸۰ درصد در انتخابات کانون مداحان در شهرستان‌های مختلف گیلان مشارکت داشتند.

او افزود: با توجه به دستورالعمل‌های آیین نامه‌های جدید انتخابات کانون مداحان، فرآیند انتخابات به سمت و سوی مشارکت بیشتر مداحان جوان، انقلابی و مستمر بوده لذا این آیین نامه‌ها با لحاظ تشکیل کانون مداحان پویا و به روز، استقبال واجدین شرایط را به همراه داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: این استان به جهت سطح مشارکت مداحان در انتخابات کانون مداحان در کشور مقام دوم را به خود اختصاص داده است.

 مهدوی افزود: ساماندهی فعالیت مداحان و تلاش برای ارایه خدماتی شامل بیمه آنان، نظارت بر عملکرد مداحان، جهت دهی و هدایت آنان از وظایف کانون مداحان است.

 انتهای پیام /عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.