رئیس سازمان آتش نشانی اهواز خبر داد:

انجام ۱۱۳ عملیات مربوط به آسانسور در اهواز

قنبری گفت: ۱۱۳ عملیات مربوط به آسانسور از ابتدای امسال تاکنون در اهواز انجام شد و ۱۳۸ نفر نجات یافتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۱۳ عملیات امداد و نجات مربوط به آسانسور و محبوسی از ابتدای امسال تاکنون انجام شد و با تلاش آتش نشانان، ۱۳۸ نفر نجات یافتند.

او افزود: در نصب آسانسور باید از تجهیزات استاندارد استفاده شود و مهم‌تر از آن این است که آسانسور نیاز به سرویس و نگهداری دارد.

قنبری اظهار داشت: حتما باید قرارداد‌هایی با شرکت‌های های معتبر عقد شود تا این آسانسور‌ها در دوره زمانی مشخص مورد بازدید و سرویس قرار بگیرد و استاندارد‌های لازم را داشته باشند، اظهار داشت: زمانی متوجه می‌شوید آسانسور ایمنی ندارد که حادثه رخ بدهد، یعنی زمانی که آسانسور در یک طبقه متوقف شده و احتمال وقوع اتفاقات بدتر وجود دارد، متوجه نبود ایمنی لازم آسانسور‌ها خواهید شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با تأکید بر اینکه شهروندان باید از انجام هر گونه اقدام خودسرانه برای خارج کردن افراد محبوس در آسانسور خودداری کنند، تصریح کرد: شهروندان در هنگام بروز حادثه خونسردی خود را حفظ کرده و با شماره ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تماس بگیرند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.