آغاز اجرای پویش همیار مدافعان سلامت در جهرم

پویش همیار مدافعان سلامت در شهرستان جهرم آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید مجید ارجمند معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم، گفت: پویش همیار مدافعان سلامت برای نخستین بار در کشور در امتداد طرح هر خانه یک پایگاه سلامت با هدف بکارگیری قابلیت‌های خوب کودکان و نوجوانان در سطح خانواده و اجتماع شکل گرفته است.

او، بیان کرد: محور‌های فراخوان پویش همیار مدافعان سلامت ، شامل سه اصل ماسک زدن اجباری برای همه، شست و شوی صحیح و مکرر دست‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای پیشگیری از این بیماری است.

ارجمند، با اشاره به اینکه  فراخوان با همکاری دستگاه‌ها، موسسه‌ها و سازمان‌های گوناگون اجرا می‌شود، تصریح کرد: والدین و مربیان برای شرکت فرزندان خود در این فراخوان می توانند در وب سایت ww.behdasht.jums.ac.ir ثبت‌نام کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم به بخش ارسال ویدیو‌های ارسالی کودکان و نوجوانان اشاره کرد و ادامه داد: در هر کدام از محور‌ها که به کودک آموزش داده می‌شود، فیلمی کوتاه تهیه و به معاونت بهداشتی این دانشگاه ارسال می شود که به برگزیدگان نیز جوایز نفیسی اهدا می شود.

او، افزود: شرکت کنندگان می‌توانند به صورت انفرادی یا گروهی در این فراخوان شرکت کنند که کودکان، نوجوانان و جوانان می‌توانند در رده‌های سنی چهار تا ۹ سال، ۱۰ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۲۰ سال ثبت‌نام کنند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.