خدمتی: تمرینات خیلی خوبی در سالن تیراندازی پشت سر گذاشته ام

عضو تیم ملی تیراندازی گفت: بعد از حدود ۴ ماه دوری از تیراندازی در سالن آزادی تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته ام.

///خدمتی: تمرینات خیلی خوبی در سالن تیراندازی داشتمنجمه خدمتی عضو تیم ملی تیراندازی با تفنگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمرینات خود اظهار کرد:  بعد از حدود ۴ ماه من و دیگر هم تیمی هایم برای تمرین تیراندازی به سالن ۸۰ آزادی آمدیم و زیر نظر  الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تمرینات خود را انجام دادیم. اکنون حدود یک هفته در استراحت هستم و از ۱۱ مرداد ماه دوباره برای تمرین به سالن تیراندازی فدراسیون می‌روم.

او افزود: درطول این مدت با توجه به تعطیلی اردو‌ها و لغو مسابقات زیر نظر سرمربی تیم ملی از طریق فضای مجازی تمرینات تیراندازی را در منزل انجام می‌دادم.

خدمتی ادامه داد: چون در طول مدتی که از تیراندازی در سالن فاصله گرفته بودم و فقط در خانه تمرین می‌کردم آمادگی جسمانی ام مقداری افت پیدا کرده بود. با توجه به این که مسابقات المپیک سال آینده برگزار می‌شود فرصت زیادی برای تمرین کردن دارم. اکنون بیشتر تمرکز ما روی تمرینات بدنسازی است.

او افزود: امیدوارم مسئولان هم حمایت‌های لازم را داشته باشند تا در رقابت‌های پیش رو موفق شویم.

عضو تیم ملی تیراندازی گفت: مشکل تهیه فشنگ همچنان وجود دارد. به دلیل شیوع ویروس کرونا هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود. امیدوارم روز به روز شرایط بهتر شود تا طبق روال گذشته تمرینات خود را انجام بدهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار