هاشمی: امیدوارم مشکلات فدراسیون تیراندازی حل شود/ تیرانداز‌ها یک هفته استراحت می‌کنند

سرمربی تیم ملی تیراندازی درباره شرایط این روز‌های ملی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تیراندازی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مشکلات تیم ملی تیراندازی اظهار داشت: من تشکر می‌کنم از معاون وزیر ورزش که در تمرین تیم ملی تیراندازی حضور پیدا کرد و از نزدیک با تیرانداز‌های المپیکی در خصوص وضعیت تجهیزات و شرایط تمرین تیم ملی هم صحبت شد. بعد از این دیدار هم قرار است طی یک جلسه تمام مشکلات را با او در میان بگذاریم تا با کمک وزارت ورزش این مشکلات مرتفع شود.

او افزود: فدراسیون تیراندازی در حال حاضر دچار مشکلات زیادی است. نه تنها فشنگ و ساچمه بلکه مشکلات مالی وجود دارد که فدراسیون با آن‌ها رو به رو است. امیدواریم جلسه‌ای که با معاون وزیر ورزش داریم نتیجه بخش باشد و مشکلات تا حد زیادی حل شود.

سرمربی تیم ملی تیراندازی در خصوص وضعیت تیراندازان گفت: تمرین تیراندازان از ابتدا به صورت آنلاین پیگیری می‌شد و در حال حاضر ۳ هفته است که آن‌ها به صورت حضوری در سایت تمرینی فدراسیون مشغول فعالیت هستند. پایان هفته تمرین‌های ۳ هفته اول به پایان می‌رسد و تیراندازان به مدت یک هفته استراحت خواهند کرد. بعد از استراحت یک هفته‌ای تمرین‌های ۳ هفته‌ای دوم آغاز خواهد شد که تیرانداز‌ها به تمرین‌های خود جهت حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار