ملی پوش تیراندازی: سعی کردم آمادگی ام از بین نرود

عضو تیم ملی تیراندازی با تپانچه بادی درباره برنامه‌های خود پس از شیوع ویروس کرونا توضیحاتی را بیان کرد.

/////رستمیان: تمام تلاشم را برای حفظ آمادگی خود کرده امهانیه رستمیان ملی پوش المپیکی تیراندازی با تپانچه در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند تمرینات خود اظهار کرد: حدود یک ماه است که در سالن تیراندازی تمرین می کنم اما این تمرینات به صورت منظم نیست و فقط هفته‌ای دوبار در سالن تیراندازی حضور پیدا می‌کنم.

او افزود: بعد از حدود سه ماه از تعطیلی اردوها به سالن تیراندازی رفتم. تمریناتی که در خانه داشتم را زیر نظر مربیان و طبق برنامه ریزی آن ها  انجام  دادم. تمام تلاش خود را برای حفظ آمادگی ام کردم. چون امکان تمرین در سالن تیراندازی را نداشتم نیاز به تمرین بیشتری پیدا کردم و به آن آمادگی کامل نرسیدم. اکنون بیشتر تمریناتم را در خانه انجام می‌دهم و منتظر هستم تا شرایط بهتر شود تا در سالن تیراندازی حضور مستمر داشته باشم.

رستمیان گفت: 10 سال است که عضو تیم ملی تیراندازی هستم. در طول این مدت اولین بار است که از تمرین در سالن تیراندازی دور شده ام. این موضوع واقعا برای من سخت بود. تیراندازی رشته‌ای است که هر روز به تمرین نیاز دارد و به این شکل نیست که فقط قبل از مسابقات در اردو حاضر شویم.

ملی پوش تیراندازی با تپانچه گفت: در طول مدت تعطیلی اردو‌ها طبق برنامه ارائه شده از سوی مربیان در خانه و استفاده از دستگاه شبیه ساز تیراندازی تمرینات را انجام دادم.مربیان به صورت آنلاین تمرینات ما را ارزیابی می کردند.

رستمیان درباره تعویق المپیک گفت: تعویق المپیک می‌تواند فرصتی برای تمرین بیشتر برای همه ورزشکاران باشد اما همه رقبا این فرصت را دارند و شرایط برابر است.

او با اشاره به مشکلات تیم ملی تیراندازی ادامه داد: نیاز داریم تجهیزات خود را به روز کنیم. برای تهیه فشنگ نیز مشکل داریم. قرار بود در اردیبهشت ماه در مسابقات جهانی تیراندازی شرکت و در آنجا تجهیزات خود را به روز کنیم که به دلیل شیوع ویروس کرونا این اتفاق رخ نداد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار