فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد؛

اتخاذ رویکردی اجتماعی و دانش محوری، رمز موفقیت پلیس

سردار نورعلی یاری گفت : اتخاذ رویکردی اجتماعی و دانش محوری پلیس، یکی از عواملی اصلی موفقیت در ماموریت‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان  ایلام گفت:نیروی انتظامی نهادی مردمی، انقلابی و یکی از سازمان‌هایی است که بیشترین ارتباط و تعامل را با اقشار مختلف اجتماعی و سازمان‌ها را دارد.

او  افزود : تقوبت تعاملات دوجانبه مردم و دستگاه‌ها با نیروی انتظامی در روند دستیابی به امنیت توسعه یافته و پایدار نقش مهمی دارد و برای تحقق جامعه محوری پلیس باید این تعاملات تقویت شوند.

فرمانده انتظامی استان، ارتقاء باورها، ارزش‌ها و اعتقادات دینی را یک اصول مهم در مقابله با تهدیدات و آسیب‌ها دانست و خاطرنشان کرد: پلیس خود به عنوان مجری قانون ویک الگو، باید رفتار و عملکردش مطابق با ارزش‌های اسلامی و قانون باشد.

او رفتار شایسته ومطلوب کارکنان را، عامل اصلی و سازنده برای جلب اعتماد عمومی وافزایش سرمایه‌های اجتماعی در تولید امنیت دانست وگفت : حسن خلق و داشتن اخلاق حسنه در انجام ماموریت، اقتدار و محبوبیت نیروی انتظامی را افزایش می‌دهد.

سردار یاری با اشاره به تاکید فرمایشات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر اینکه ناجا در عین اقتدار و برخورد با مجرمان باید یارمهربان مردم باشد، خاطر نشان کرد: افتخار پلیس خدمتگزاری بی منت وصادقانه به مردم، همراه با رافت و مهربانی است، چرا که پلیس با داشتن رفتار اسلامی و پسندیده می‌تواند برای افراد جامعه یک الگوی خوب و ماندگار باشد.

او تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی را دو مؤلفه بسیار مهم دانست و بیان داشت:با توجه به اتخاذ رویکرد جامعه محوری پلیس و مولفه‌های استانداردسازی رفتار، سرعت بخشیدن و تسریع در ارائه خدمات شایسته، اعتبار اجتماعی پلیس را در جامعه ارتقاء و جامعه محوری پلیس را به سمت مطلوب سوق می‌دهد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت:تولید امنیت نیازمند مشارکت همگانی است، لذا از آنجائیکه نیروی انتظامی برای دست یابی به اهداف والای خود که همانا ایجاد آرامش روانی و امنیت شهروندان است، بیشترین ارتباط را با اقشار مختلف جامعه دارد، و تحقق این مهم فقط با همراهی و همکاری آحاد جامعه حاصل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد:ارتقاء مهارت فنی، تخصصی و توانمندی فردی و جمعی با بکار گیری روش‌های نوین آموزشی برای افزایش سطح یادگیری کارکنان ضروری است، و ناجا این موضوع مهم را بصورت مستمر و روزانه در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

سردار یاری در پایان با بیان اینکه امروز روز کار و تلاش جهادی است، یادآور شد: برای سرعت در مسیر بالندگی و اقتدار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌بایست همه ما با پیروی از ولایت فقیه، ارتقاء روحیه جهادی و انقلابی، در مسیر خدمت گذاری گام برداشته و افق و چشم انداز جمهوری اسلامی ایران را پیش برده و از آن پاسداری کنیم.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.