در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

معرفی محصولات فناورانه و کسب و کار‌های نوپا در تلویزیون

کارگردان برنامه «نسیم دانش» گفت: تاکنون بیش از سه هزار شرکت دانش بنیان و استارتاپ در این برنامه معرفی شده‌اند.

آریا طاهری کارگردان و مجری در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه «نسیم دانش» گفت: اکنون بیش از پانصد قسمت از این برنامه از شبکه نسیم پخش شده و «نسیم دانش» سعی دارد در فضای صمیمی و دوستانه به معرفی محصولات فناورانه و دانش‌بنیان و همچنین کسب و کار‌های نوپا و ارکان گوناگون زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری بپردازد.

وی افزود: اکنون با توجه به نیاز جامعه و جوانان بر داشتن انگیزه، بخش جدیدی در این برنامه با نگاه امیدبخشی و انگیزه دادن به جوانان تولید می‌شود تا علاوه بر معرفی فناوری‌های بومی ایرانی، با تکنولوژی فکر نیز در جهت ترغیب مخاطبان بر مثبت‌نگری و دوری از افکار منفی گام بردارد که مورد استقبال بینندگان این برنامه قرار گرفته و تاثیرمطلوبی داشته است.

طاهری گفت: تاکنون بیش از سه هزار  شرکت دانش بنیان و استارتاپ در نسیم دانش معرفی شده اند که محصولات آن‌ها فناورانه، خاص و در مرز دانش بوده است. نسیم دانش نیز به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های حوزه دانش و فناوری بر آن است تا ضمن نمایش دستاورد‌های بومی و ملی و جوانان خلاق، برای مخاطب شبکه نسیم نیز جذابیت داشته باشد. 

وی در خصوص سایر برنامه هایش اظهار کرد: در مذاکره و برنامه ریزی برای فصل جدید برنامه «دات آی آر» هستیم که در سال گذشته از شبکه دو سیما پخش می شد.

طاهری ادامه داد: حوزه دانش بنیان و اقتصاد آن به قدری گسترده و البته برای کشور حیاتی است که هر چه در این خصوص کار شود باز هم کم است و به برنامه اش در رادیو اقتصاد می توان با نام تابلوی واردات اشاره کرد که در آن برنامه به عنوان کارشناس به بررسی شرکت‌های دانش بنیان و درون زا بودن اقتصاد می‌پردازد.

گفتنی است برنامه نسیم دانش به تهیه‌کنندگی روزبه زاهدی و کارگردانی و اجرای آریا طاهری و حمایت ستاد توسعه علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان روز‌های زوج ساعت ۱۸:۳۰ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار