راه اندازی نخستین مهمانسرای شهرستان هرسین

به همت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان هرسین نخستین مهمانسرای شهرستان هرسین راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ الماسی فرد مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان هرسین گفت : نخستین مهمانسرای شهرستان هرسین با بهترین کیفیت و امکانات مناسب برای اسکان مهمانان و مسافران فرهنگی و غیرفرهنگی راه اندازی شد.

او با اشاره موقعیت خوب جغرافیایی و گردشگری شهرستان هرسین گفت : با توجه به نیاز شهرستان در حوزه گردشگری و پس از نیازسنجی و امکان سنجی‌های بعمل آمده، ساختمان سابق این مدیریت واقع در جنب پارک بانوان جهت تأسیس این مهمانسرا در نظر گرفته شد.

الماسی فرد افزود: باتوجه به نیاز به تعمیرات وسیع و کمبود شدید امکانات و تجهیزات و نیز عدم تخصیص بودجه از سوی وزارت متبوع تنها از طریق صرفه جویی در هزینه‌ها و مخارج و نیز درآمد‌های حاصل از مرکز رفاهی فرهنگیان (تالار معلم) با صرف هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال این مهمانسرا با امکانات و تجهیزات مطلوب و درخور مهمانان این شهرستان راه اندازی شد.

او افزود: مهمانسرای معلم شهرستان هرسین دارای ۱۵ اتاق، ۲ سوئیت، ۴۵ تخت خواب، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و لابی عمومی و همچنین تجهیزات مستقل هر اتاق است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت: ان شاء الله پس از پایان بحران کرونا بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای مسافران شهرستان هرسین باشیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار