دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشگاه آزاد ابلاغ شد

دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع در نیمسال دوم ۹۹-۹۸ توسط معاونان علوم، مهندسی و کشاورزی و علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد ابلاغ شد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر، «دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع در نیمسال دوم ۹۹-۹۸» را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کردند.

در این دستورالعمل آمده است: برگزاری جلسات دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای و دکتری تخصصی، مشروط به تأیید شورای گروه آموزشی مربوط و استادان راهنما، مشاور مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپوزال و ثبت اطلاعات پایان نامه و رساله در سامانه پژوهشیار استثنائاً تا تاریخ ۹۹/۸/۱۵ بدون احتساب در سنوات تحصیلی و پرداخت شهریه ترم جدید بلامانع است.


بیشتر بخوانید


در این دستورالعمل تأکید شده است که نمره و ارزیابی کیفی پایان نامه و رساله در کارنامه نیمسال دوم ۹۹-۹۸ دانشجو درج خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۶:۵۶ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام لطفا جواب بدین. دانشجوی که مثلا تا ۱۵ ابان دفاع میکنه در ارشد، و امسال دکتری قبول شده باشه چاره چیه؟ چون دکتری میگه مدارک بیارید ثبت نام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۹ تير ۱۳۹۹
پشت سرهم ابلاغیه ، بخشنامه ، تفاهم نامه ، ..................... چه خبره ؟
آخرین اخبار