تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اعلام شد

تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی، گروه علوم پزشکی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر، جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد با صدور دستورالعملی تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ جهت دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی، گروه علوم پزشکی و دامپزشکی دانشگاه آزاد را به روسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی این دانشگاه اعلام کردند.

در این دستورالعمل تأکید شده با برنامه ریزی دقیق و اطلاع رسانی بموقع به اعضای هیأت علمی و دانشجویان، ترتیبی اتخاذ شود تا برنامه ثبت نام و شروع کلاس‌های درسی در زمان‌های پیش بینی شده صورت گیرد.


بیشتر بخوانید


براساس این دستورالعمل، سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در دانشگاه آزاد از ۱۵ شهریور ماه سال جاری آغاز و ۲۱ مردادماه سال ۱۴۰۰ پایان می‌یابد. شرح کامل زمان ثبت‌نام، شروع و پایان نیم‌سال و زمان امتحانات سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به شرح زیر است:

تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۹ تير ۱۳۹۹
یک واقعیت عجیب :معمولا دروس کارشناسی 136 واحد است که هر هر درس دو واحدی 1/5 ساعت رسمی میباشد پس 136 واحد عملا 102 واحد میشود و هر ترم هم بجای 16 جلسه حداکثر 12 جلسه در دانشگاه آزاد تشکیل میشود که این 102 واحد درسی را به 76 واحد تقلیل میدهد ! در واقع دانشجویان برای 136 واحد شهریه پرداخت میکنند ولی عملا 76 واحد درسی کامل دریافت میکنند ! زیرا هر دو واحد درسی در هفته 1/5 ساعت و هر ترم بجای 16 جلسه 12 جلسه تشکیل میشود !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۹ تير ۱۳۹۹
هرچی ماشین حساب زدم و هرچی دوتادوتا چهارتا کردم نفیهمیدم چطور در چهارهفته 8 واحد درسی رو میتوان پاس کرد ؟؟؟
حداکثر تعداد واحد درسی قابل اخذ در دوره تابستان برای مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته 8 واحد می باشد.
شروع ثبت نام از99/4/28 تا 99/5/2
شروع کلاسهااز 99/5/4 تا 99/5/30
زمان برگزاری امتحانات99/6/1 تا 99/6/6
مگر اینکه فقط اخذ شهریه مهمتر از رعایت استانداردها در دانشگاه آزاد باشد
آخرین اخبار