آغاز عملیات ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستایی راستقان

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان گفت: پروژه ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستایی راستقان با ارزش ساخت بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   رضاعلی یوسفی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان گفت : مرکز راستقان دارای پنج خانه بهداشت است و دو سال قبل از مرکز غلامان تفکیک شده و در حال حاضر به صورت استیجاری اداره می‌شود.

او  گفت : بیش از ۲۰۰۰ متر مربع زمین به صورت رایگان توسط یک از اهالی محترم راستقان به شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان جهت ساخت مرکز راستقان اهدا شده است.


بیشتر بخوانید 


یوسفی با بیان اینکه زمین احداثی این مرکز با حضور معاونت فنی و مدیر امور حقوقی دانشگاه و مسئولین خیرین سلامت استان به پیمانکار برای ساخت واگذار شده است، افزود: ارزش ساخت این مرکز بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال خواهد بود و طبق قرار داد می‌بایست مرکز جدید ۹ ماهه تکمیل و برای تجهیز به شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان تحویل داده شود.

لازم به ذکر است روستای راستقان با جمعیت ۴ هزار و ۱۱۱ نفر در قالب ۱۱۵۹ خانوار در بخش غلامان از توابع شهرستان راز و جرگلان قرار دارد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.