کاهش ۵ درصدی خاموشی در فارس

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: این شرکت موفق شده است میزان خاموشی را به ازای هر مشترک تا ۵ درصد کاهش دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمیدرضا جلایر معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در زمینه کاهش خاموشی‌ها عملکرد مطلوبی داشته، به طوری که خاموشی‌های سال ۹۸ در مقایسه با سال ۹۷ به میزان ۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

او، در خصوص وضعیت میزان خاموشی‌های مشترکان در حوزه فعالیت شرکت تصریح کرد: کاهش چشمگیر مدت زمان خاموشی هر مشترک در روز، یکی از مهم‏ترین برنامه‏‌هایی بوده که شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به طور جدی پیگیری شد و با عملکرد مطلوب شرکت، مدت زمان خاموشی در پارسال ۳۷ دقیقه در روز به ازای هر مشترک کاهش یافت.

جلایر، انجام مستمر فعالیت‌های نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه را یکی از دلایل کاهش مدت زمان خاموشی‌ها در پارسال دانست و ادامه داد: در راستای فعالیت‌های پیشگیرانه نگهداری و تعمیرات تاسیسات و افزایش تاب آوری شبکه‌های توزیع برق در پارسال، نگهداری و تعمیرات ۷ هزارکیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی به روش خط سرد و یک هزار و ۸۶۵ کیلومتر به روش خط گرم انجام شد.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس افزود: نگهداری و تعمیرات ۹۳۱۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی، نگهداری و تعمیرات ۳۱۲۵۲ دستگاه پست هوایی و هرس سرشاخه ۵۶۰۰ اصله درخت به منظور کاهش خاموشی‌ها از دیگر اقدامات این شرکت در راستای افزایش تاب آوری شبکه‌های توزیع برق در پارسال بود که سهم بسزایی در کاهش خاموشی مشترکان سراسر استان فارس و جلب رضایت و رفاه آنان را داشته است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار