تخصیص اعتبارات ویژه برای جبران مشکلات انباشت شده لرستان ضروری است

نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: روند توسعه استان با همدلی تمامی مسوولان دنبال می‌شود، اما تخصیص اعتبارات ویژه برای جبران مشکلات انباشت شده ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: روند توسعه استان با همدلی تمامی مسوولان دنبال می‌شود، اما تخصیص اعتبارات ویژه برای جبران مشکلات انباشت شده ضروری است.

حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی روز پنجشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان با حضور وزیر راه و شهرسازی افزود: مشکل حل نشدنی در لرستان نداریم چراکه به دلیل ظرفیت‌های بالای موجود، افق برای ما روشن است.

او  ادامه داد: لرستان دارای آب فراوان، خاک حاصلخیز، معادن نفت، گیاهان دارویی و سه درصد سنگ تزیین جهان است، اما مردم آن سال‌های طولانی از نرخ بالای بیکاری، تورم، عدم رونق کسب و کار و مسکن رنج برده اند.

او با تاکید برحل مشکلات استان بر اساس همدلی و وفاق تصریح کرد: امروز نمایندگان، دستگاه قضایی، قوه مجریه ائمه جمعه و نماینده، ولی فقیه همه درلرستان یک صدا هستند که با استفاده از این فرصت و کار مضاعف مبتنی بر علم و درایت می‌توان روند توسعه استان را سرعت و شتاب بخشید.

امام جمعه خرم آباد خواستار سفر بیشتر مسوولان ملی به لرستان شد و گفت: سفر‌های وزرا به لرستان نسبت به استان‌های دیگر مورد سنجش و مقایسه قرار می‌گیرد و گزارش آن برای رییس جمهوری ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.