کووید ۱۹ بازرسی بر باشگاه‌های ورزشی را جدی‌تر کرد

مدیر نظارت بر فرآورده‌های طبیعی سنتی مکمل‌های معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با شیوع کووید ۱۹ بازرسی و نظارت بر باشگاه‌های ورزشی ادامه دارد.

کووید۱۹ بازرسی بر باشگاه‌های ورزشی را جدی‌تر کرد نگار مهری، مدیر نظارت بر فرآورده‌های طبیعی سنتی مکمل‌های معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت:  ۹ مورد از باشگاه‌های بدن سازی در استان با کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و بازرسان اداره کل ورزش و جوانان استان بازدید شده است.

او گفت:هدف از این نظارت‌ها پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ و قطع زنجیره این بیماری است.

مهری با بیان اینکه تمامی باشگاه‌های ورزشی موظف به رعایت نکات بهداشتی هستند افزود: ضد عفونی و گند زدایی تمام سطوح باشگاه‌های ورزشی و رعایت فاصله اجتماعی بین ورزشکاران حداقل ۲ متر الزامی است.

مدیر نظارت بر فرآورده‌های طبیعی سنتی مکمل‌های معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی افزود: هرگونه مکمل‌های ورزشی در باشگاه ورزشی و بدن سازی ممنوع است.

مهری با اشاره به اینکه ورزش برای سلامتی و تندرستی مهم است بیان کرد: یکی از مکمل‌های که مورد توجه ورزشکاران قرار می‌گیرد کراتین است که با هدف عضله سازی مصرف می‌شود این مکمل به علت عوارض در عملکرد کلیه توصیه نمی‌شود.

مدیر نظارت بر فرآورده‌های طبیعی سنتی مکمل‌های معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:انجام صحیح حرکات بدنسازی و تمرین‌های ورزشی هوازی یکی از بهترین راه‌ها برای تناسب اندام بدن است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.