امام جمعه بروجرد:

لازمه پیشرفت ریشه کن کردن فساد است

حجت الاسلام حسینی، بر ضرورت برخورد قاطع با مفاسد در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه اقتصادی، گفت: ریشه کن کردن فساد لازمه پیشرفت است.

حجت الاسلام «سید علی حسینی»، امروز (۶ تیر) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در بروجرد با گرامیداشت هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: عملکرد دستگاه قضا در برخورد با مفاسد قابل تقدیر بوده و انتظار می‌رود این عملکرد به خوبی تداوم یابد.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه مبارزه دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی دست متجاوزان را از بیت المال قطع می‌کند، خاطرنشان کرد: مردم خواهان مبارزه با فساد هستند.

وی ریشه کن کردن فساد را لازمه توسعه و پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف دانست و ادامه داد: برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی لازمه رونق اقتصادی و به حرکت در آمدن چرخ اقتصاد است.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: برخورد با مفاسد اقتصادی امری ضروری برای رونق تولید داخلی و نقش آفرینی در زمینه اشتغال زایی و رفع مشکل بیکاری جوانان است.

حمایت از تولیدکنندگان داخلی لازمه رفع مشکل گرانی است

وی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به مشکل گرانی در جامعه، خاطرنشان کرد: مسئولان با مدیریت، نظارت و برنامه ریزی باید جلوی متخلفان را بگیرند و به فکر برطرف سازی فشار‌های اقتصادی و معیشتی خانواده‌ها باشند.

 

امام جمعه بروجرد با تأکید بر ضرورت حمایت از تولید کننده داخلی برای رفع مشکلات گرانی، تأکید کرد: بر بازار عرضه مرغ باید نظارت جدی شود تا شاهد گرانی بی رویه نباشیم.

 

وی با اشاره به روند شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: برای جلوگیری از گسترش این ویورس مردم با همکاری لازم را داشته باشند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمایند.

انتهای پیام/د

برچسب ها: نماز جمعه ، بروجرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.