سونی به یابنده ایرادات پلی استیشن ۴ جایزه می‌دهد

شرکت سونی برنامه‌ای جدید آغاز کرده که در طی آن به پیداکنندگان ایرادات پلی استیشن ۴ تا ۵۰۰۰۰ دلار جایزه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،شرکت سونی اخیراً دست به شروع برنامه‌ای جدید زده که در طی آن قصد دارد به اشخاصی که می‌توانند ایرادات پلی استیشن ۴ را پیدا کنند جایزه دهد. تمامی افراد در دنیا می‌توانند در این برنامه شرکت کنند و جوایز شرکت سونی نیز از مبلغ ۵۰۰۰۰ شروع می‌شود.

این خبر ابتدا از سوی جف نورتون، مهندس نرم‌افزار سونی، در وبلاگ این شرکت مطرح شد. در حالی که شرکت سونی پیش از این یک برنامه ایرادیابی دیگر اجرا کرده بود که تنها شامل گروهی خاص می‌شد، اما این بار شرکت مذکور سعی دارد با همکاری تیم HackerOne به تمامی بازیکن‌ها و محققان دنیای بازی اجازه دهد در این فعالیت جمعی شرکت کنند. نکاتی که مهندسان سازنده کنسول پلی استیشن ۴ به آن توجه زیاد دارند مواردی، چون سخت‌افزار دستگاه، سیستم‌عامل، شبکه پلی استیشن و دیگر تجهیزات هستند.

سونی به یابنده ایرادات پلی استیشن ۴ جایزه می‌دهد


بیشتر بخوانید


میزان جوایز هر بخش PS4

 اطلاع‌رسانی از یک ایراد عادی و بی‌خطر جایزه‌ای مطابق با ۵۰۰ دلار دارد، اما اگر این مشکلات سطحی بالا و جدی داشته باشند کاربر می‌تواند تا ۵۰۰۰۰ دلار و یا بیشتر از شرکت سونی دریافت کند. جوایز قسمت شبکه پلی استیشن کمی پایین‌تر است و افراد در صورت یافتن مشکلات بی‌خطر می‌توانند ۱۰۰ دلار از سونی دریافت کنند. اگر مشکلات شبکه پلی استیشن از خطرات مخرب‌تری برخوردار باشند افراد قادرند تا ۳۰۰۰ دلار از شرکت سونی جایزه دریافت کنند.

گفتنی است برنامه‌های ایرادیابی با جوایز ارزنده در بین شرکت‌های بزرگی مثل اپل، گوگل و نتفلیکس کاری عادی و همیشگی است در نتیجه ورود شرکت سونی به این عرصه زیاد مسئله غیرقابل باور و جدیدی نیست. بر اساس گزارش‌های گروه تحقیقاتی HackerOne طی ۹۰ روز گذشته تعداد زیادی از افراد توانسته‌اند برنده جوایز مختلف شرکت سونی باشند.

مشخص نیست میزان برندگان برای قبل از اعلام رسمی شرکت سونی است و یا به پس از زمانی تعلق دارد که برنامه رسمی شد. به هر حال شرکت مذکور تا به آلان ۱۷۳۹۰۰ دلار جایزه به کاربران خود پرداخت کرده و بیش از ۸۸ ایراد از ۱۰۲ گزارش ثبت شده را برطرف کرده است. همچنین گفته می‌شود تعداد کاربرانی که جوایز را دریافت کرده‌اند ۴۱ نفر اعلام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۶ تير ۱۳۹۹
سیستم خوبیه اگه واسه فساد زدایی اقتصادی کشور انجام بدن
آخرین اخبار