بسته اخبار حوادث امروز ۲ تیر ماه ۹۹؛

حادثه رانندگی در اردبیل ۷ مصدوم برجای گذاشت

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز دوشنبه ۲ تیر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز دوشنبه ۲۶ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

حادثه رانندگی در اردبیل ۷ مصدوم برجای گذاشت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از وقوع حادثه رانندگی در جاده روستای "سامیان" خبر داد و گفت: این حادثه هفت مصدوم برجای گذاشت.

سرهنگ سیدحجت فتاحی افزود: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در جاده روستای "سامیان" روبروی کشتارگاه، بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند.

او اظهارداشت: ماموران انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی با حضور در محل مشاهده کردند این حادثه به علت برخورد سواری پژو پارس با وانت پیکان روی داده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان‌کرد: در این حادثه هفت نفر از سرنشینان ۲ خودرو مجروح و توسط اورژانس به بیمارستان فاطمی انتقال داده شدند.

فتاحی اضافه کرد: کارشناسان علت این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و عدم توجه کافی به جلو از سوی راننده سواری پژو پارس اعلام کردند.

او به رانندگان توصیه کرد به قوانین ترافیکی پلیس توجه ویژه داشته و با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی از وقوع حادثه تلخ و ناگوار جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.