بسته اخبار حوادث امروز ۲۴ خرداد ماه ۹۹؛

کشف بیش از ۹۵۰ قلم اموال مسروقه در گرمی/ توقیف محموله خامه فاسد و غیر بهداشتی در اردبیل

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۲۴ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۲۴ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۹۵۰ قلم اموال مسروقه در گرمی

فرمانده انتظامی شهرستان گرمی از کشف بیش از ۹۵۰ قلم اموال مسروقه در شهرستان گرمی خبر داد.

سرهنگ کشورخواه، فرمانده انتظامی شهرستان گرمی گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده با هدف پیشگیری از سرقت و افزایش احساس امنیت و آرامش فردی و اجتماعی و برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در اقدامی منسجم و غافلگیرانه تعدادی از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار، معتادین متجاهر و سوداگران مرگ دستگیر شدند.

او افزود: از محل اختفای این متهمان بیش از ۹۵۰ قلم اموال و لوازم مسروقه به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال و مقادیری انواع مواد مخدر کشف و ضبط و دو محل پاتوق این معتادین و سارقین شناسایی و پاکسازی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمی با بیان اینکه اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و برخورد با قانون شکنان که مطالبه به حق مردم است با قوت ادامه دارد از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک موارد را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

توقیف محموله خامه فاسد و غیر بهداشتی در اردبیل

فرمانده انتظامی مرکز استان از توقیف پژو پارس حامل ۲۰۰ کیلوگرم خامه فاسد در ایست و بازرسی اردبیل ـ مغان خبر داد.

سرهنگ عادل منیر اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری از فعالیت‌های مجرمانه مخلان نظم، امنیت و آرامش عمومی، مأموران ایست و بازرسی اردبیل ـ مغان یک دستگاه پژو پارس حامل خامه غیربهداشتی را توقیف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۰۰ کیلو گرم خامه فاسد و غیربهداشتی کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، ارزش محموله توقیفی را بنا به اظهار نظر کارشناسان ۱۰۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده تحویل سازمان تعزیرات حکومتی اردبیل شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.