خرید ۲۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی برای مدارس ایلام

نصرت‌الله رحیمی از خرید ۲۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی برای مدارس ایلام خبر داد.

خرید ۲۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی برای مدارس ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نصرت‌الله رحیمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: ۲۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی و کمک‌آموزشی برای مدارس این استان خریداری شده است که همزمان با سال تحصیلی آینده از طریق آموزش و پرورش مناطق بر اساس اولویت‌ها توزیع می‌شود.

 رحیمی  از بهره برداری از ۲۳ مدرسه همزمان با سال تحصیلی جدید در این استان خبر داد و افزود: این تعداد طرح آموزشی با ۸۱ کلاس درس و ۱۵ هزار ۵۷۵ مترمربع زیربنا همزمان با سال تحصیلی جدید تحویل آموزش و پرورش استان خواهد شد.

او ادامه داد: از این تعداد فضای آموزشی ۹ باب چمن مصنوعی ورزشی است که اعتباری نزدیک به ۴۵ میلیارد ریال برای اجرای آن‌ها در سطح استان هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام اعتبار هزینه شده برای ساخت این مدارس را ۳۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این مدارس در مناطق شهری و روستایی استان احداث شده‌اند.

او همچنین ۴۲ هزار مترمربع ایزوگام مدارس در سطح استان را از دیگر اقدام‌های این اداره کل برای مهیا کردن زیرساخت‌های آموزشی استان برای سال تحصیلی آینده عنوان کرد.

رحیمی بیان کرد: این میزان ایزوگام برای مدارسی که از بارندگی‌های سال‌های گذشته آسیب دیده‌اند انجام و در این راستا نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

۱۰۰ هزار دانش آموز در استان ایلام در بیش از یک هزار و ۱۰۰ فضای آموزشی به تحصیل اشتغال دارند.

منبع : ایرنا

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.