‍ آمادگی آموزش و پرورش شهرستان دهلران برای هرگونه احتمالات پیش روی سال تحصیلی آینده

موسوی از ‍ آمادگی آموزش و پرورش شهرستان دهلران برای هرگونه احتمالات پیش روی سال تحصیلی آینده خبر داد.

آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهلران در اولین جلسه ستاد پروژه مهر ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بر لزوم تلاش در جهت تقویت زیرساخت‌های آموزش الکترونیکی و آموزش از راه دور تاکید کرد.

در اولین جلسه ستاد پروژه مهر که امروز مورخ ۹۹/۳/۳۱ با حضور اعضاء در دفتر مدیریت آموزش و پرورش برگزار گردید، موسوی مدیر آموزش و پرورش با تاکید بر تشکیل فوری کمیته‌های پنجگانه ستاد پروژه مهر ۹۹ افزود: موضوعات مختلف از قبیل ساماندهی نیروی انسانی و ثبت نام دانش آموزان در این کمیته‌ها مطرح و بررسی شود و برای تقویت نقاط قوت و رفع چالش‌ها تلاش شود.

موسوی تصریح کرد: اگر ویروس کرونا شرایط ورود دانش آموزان به مدرسه را درشرایط عادی مهیا نساخت آموزش مجازی و شبکه شاد با قوت بیشتر استمرار خواهد یافت. در همین راستا زیرساخت‌های آموزش الکترونیکی از طریق آموزش از راه دور باید بیشتر تقویت شود و با این روش بخش زیادی از کلاس‌ها را می‌توان از طریق آموزش از راه دور برگزار کرد و در فرصت تابستان باید نواقص شبکه شاد را برطرف نموده تا در صورت لزوم بتوانیم از آن استفاده بهینه نماییم.

همچنین آقای سموری معاون آموزشی و دبیر ستاد پروژه مهر ۱۴۰۰-۱۳۹۹ این مدیریت گفت: خلاصه‌ای از دستورالعمل ستاد پروژه مهر به مدارس ارسال خواهد شد و جلسه توجیهی مدیران واحد‌های آموزشی در تاریخ ۹۹/۴/۱۷ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

سموری افزود: پروژه مهر مجموعه اقدامات، برنامه ریزی‌ها و تمهید مقدمات جهت آغاز آماده سازی مدارس برای شروع یک سال تحصیلی مطلوب محسوب می‌شود.

انتهای پیام /غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.