استقبال امارات از قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام

وزارت خارجه امارات از اقدام شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای صدور قطعنامه درباره برنامه هسته‌ای ایران تقدیر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی امارات (وام)، وزارت خارجه این کشور در بیانیه‌ای از قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه ایران استقبال کرده و مدعی شد این قطعنامه گام مهمی در راستای مقابله با اهداف غیر صلح‌آمیز هسته‌ای ایران است.

وزارت خارجه امارات متحده عربی با تقدیر از صدرو قطعنامه ضد ایرانی مدعی شد که این قطعنامه در راستای خواسته‌های امارات و کشور‌های منطقه است.


بیشتر بخوانید


امارات همچنین از بازرسی‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از برنامه هسته‌ای ایران تقدیر کرد و کارشناسان آژانس را افرادی خبره دانست.

وزارت خارجه امارات متحده عربی بدون اشاره به کلاهک‌های هسته‌ای رژیم اشغالگر صهیونیستی، خواستار ایجاد منطقه‌ای عاری از سلاح‌های کشتار جمعی شد.

این در حالی است که پیش از این نیز خالد بن سلطان، سفیر عربستان در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین از گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران حمایت کرد.

سفیر عربستان اعلام کرد: «ما از گزارش رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره پرونده هسته‌ای ایران حمایت می‌کنیم.»

وی افزود: «تهران باید به همکاری با آژانس ادامه دهد و اجازه دسترسی به بازرسان را صادر کند. باید مقاصد برنامه هسته‌ای این کشور مشخص باشد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۷:۵۰ ۰۱ تير ۱۳۹۹
سر این جوجه هم درد می کنه.
آخرین اخبار