حالت تاریک به سه نرم‌افزار دیگر می‌رسد

به تازگی مشخص شده است که در آینده‌ای نه چندان دور سه برنامه دیگر به حالت تاریک مجهز می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حالت تاریک یکی از بهترین قابلیت‌هایی است که طی چند ماه گذشته به سیستم‌عامل‌های تلفن‌همراه اضافه شده است. این تم جدید به کاربران کمک می‌کند علاوه بر حفظ سلامتی چشمان خود، باتری کمتری نیز هنگام استفاده از دستگاه مصرف کنند. 

گوگل تاکنون بیشتر برنامه‌های خود را به حالت تاریک (Dark Mode) مجهز کرده است، اما هنوز چند مورد دیگر از نرم‌افزار‌های این شرکت باقی مانده‌اند که این تم جذاب را ندارند. از این چند برنامه نگون بخت می‌توان به Docs، Sheets و Slides اشاره کرد که تا امروز به یک حالت تاریک مناسب دسترسی نداشته‌اند.

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده در فضای مجازی قرار است این مسئله تا آینده‌ای نه چندان دور تغییر کند. پس از تجزیه آخرین نسخه این برنامه‌ها که گوگل اخیراً در فروشگاه نرم‌افزار خود بارگذاری کرده است، ردپایی از حالت تاریک برای این چند اپلیکیشن کشف شده که هنوز در آن‌ها فعال نشده است.


بیشتر بخوانید


.

خطوط کدی که حالت تاریک را لو دادند

این گزارش ادعا می‌کند که خطوط کدی که گوگل در حال آماده سازی برای اضافه کردن حالت تاریک به Docs، Sheets و Slides است، چند هفته پیش به این برنامه اضافه شده است. نکته قابل توجه این است که در جدیدترین نسخه‌ها، این خطوط کد از اعلان‌هایی برخوردار هستند که تغییرات جدید را اعلام می‌کنند، بنابراین به نظر می‌رسد قرار است به زودی حالت تاریک اضافه شود..

خوشبختانه، یکی از افرادی که این گزارش را خوانده، توانسته است حالت تاریک را در هر سه برنامه گوگل فعال کند. تصویری که اکنون در این خبر وجود دارد، حالت تاریک برنامه Docs را نشان می‌دهد. در حالی که ما نمی‌دانیم گوگل دقیقاً چه زمانی قصد بروزرسانی این برنامه‌ها را دارد، به نظر می‌رسد قرار نیست زیاد منتظر بمانیم و این اتفاق در آینده نزدیک رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار