بازی فوتبال بارسلونا و سویا/ مادرید، منتظر لغزش آبی اناری‌ها

در حساس‌ترن بازی این هفته رقابت‌های لالیگای اسپانیا تیم فوتبال بارسلونا مهمان سویا خواهد بود.

هفته سی‌ام لالیگا/ رئال، چشم‌انتظار لغزش بارسلونابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لالیگای اسپانیا از امشب وارد هفته سی اُم خود می‌شود و در یکی از بازی‌های حساس در تعیین سرنوشت قهرمان این فصل از مسابقات، تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه سانچز پیسخوان مهمان سویای رده سومی خواهد بود و یکشنبه شب نیز رئال مادرید به مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت.

سویا – بارسلونا/ مادرید، منتظر لغزش آبی اناری‌ها

تیم صدر جدولی بارسلونا که به واسطه ۵ بازی دشوار پیاپی و آینده خود وارد سخت‌ترین مقطع این فصل لالیگا می‌شود، از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد فردا در ورزشگاه سانچزپیسخوان مقابل سویای رده سومی قرار می‌گیرد.

سویا در حالی امشب از بارسلونا پذیرایی می‌کند که از ۸ بازی لالیگایی گذشته مقابل این تیم، ۷ مسابقه را واگذار کرده و بهترین نتیجه تاریخ خود مقابل آبی اناری پوشان را در سال ۱۹۴۰ و با نتیجه ۱۱ بر یک به دست آورده  است. همچنین سویا با قبول ۸۳ باخت در ادوار مختلف لیگ اسپانیا، بیش از هر تیم دیگری در لالیگا، طعم شکست مقابل بارسا را تجربه کرده است.

لیونل مسی، که با زدن ۲۱ گل در حال حاضر بهترین گلزن لالیگا محسوب می‌شود، تاکنون ۶۹۹ گل رسمی به ثمر رسانده که از این تعداد، ۶۲۹ گل برای بارسا و ۷۰ گل برای تیم ملی آرژانتین بوده است و در صورت گلزنی در این بازی، به رکورد ۷۰۰ گل در بازی‌های رسمی خواهد رسید. آنتوان گریزمان فرانسوی هم در ۵ بازی قبلی با پیراهن بارسا و اتلتیکو مادرید ۶ بار دروازه سویا را بازکرده است.

مونیر الحدادی، بازیکن پیشین بارسلونا در سویا، یکی دیگر از چهره‌های کلیدی این بازی به حساب می‌آید که در ۴ رویارویی قبلی با تیم سابق خود، ۲ بار موفق به گلزنی شده است.

هفته سی‌ام لالیگا/ رئال، چشم‌انتظار لغزش بارسلونا


بیشتر بخوانید:


خوان لوپتگی که سابقه هدایت رئال مادرید را در کارنامه دارد هر ۲ بازی قبلی اش با هدایت کهکشانی‌ها و سویا را مقابل بارسلونا واگذار کرده و حالا هواداران تیم پیشین لوپتگی، چشم انتظار کسب امتیاز از سوی او در این بازی هستند تا در صورت برتری در بازی مقابل رئال سوسیداد، صدر جدول لیگ اسپانیا را از آن خودشان کنند.

کیکه ستین، سرمربی بارسلونا در این بازی هم از عثمان دمبله به دلیل مصدومیت نمی‌تواند استفاده کند و ساموئل اومتیتی نیز به دلیل محرومیت دیگر غایب بارسایی‌ها خواهد بود.

اتلتیکو مادرید – وایادولید/ شاگردان سیمئونه امیدوار به کسب سهمیه

پس از نتایج هفته بیست و نهم و شکست بیلبائو، حالا شاگردان دیگو سیمئونه، که امسال از شرایط خوب سال‌های گذشته خود در لالیگا تا حدودی دور هستند، دوباره به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار شدند.

تیم رده چهارمی اتلتیکو مادرید روز شنبه در ورزشگاه خانگی خود، متروپولیتانو، میزبان وایادولید رده پانزدهمی است. اتلتیکو از ۵ بازی لالیگایی اخیر خود ۳ بار با تساوی متوقف شده و در صورت برتری در این بازی و امتیاز از دست دادن سویا مقابل بارسلونا، تا رده سوم جدول صعود خواهد کرد.

هفته سی‌ام لالیگا/ رئال، چشم‌انتظار لغزش بارسلونا

در این بازی، شیمو ورسالیکو از اتلتیکو مادرید و ساندرو رامیرز بازیکن پیشین بارسا که در وایادولید توپ می‌زند، به دلیل مصدومیت حضور نخواهند داشت.


بیشتر بخوانید:

برنامه این هفته رقابت‌های لالیگا:

گرانادا – ویارئال/ جمعه ۳۰ خرداد، ساعت ۲۲

مایورکا - لگانس/ جمعه ۳۰ خرداد، ساعت ۲۲

اسپانیول – ختافه/ شنبه ۳۱ خرداد، ساعت ۱۶:۳۰

بیلبائو – بتیس/ شنبه ۳۱ خرداد، ساعت ۱۹:۳۰

ختافه – ایبار/ شنبه ۳۱ خرداد، ساعت ۲۲

سلتاویگو - ختافه/ یکشنبه ۱ تیر، ساعت ۱۶:۳۰

والنسیا – اوساسونا/ یکشنبه ۱ تیر، ساعت ۲۲

رئال سوسیداد – رئال مادرید/ دوشنبه ۲ تیر، ساعت ۰۰:۳۰

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار