هفته بیست و نهم لالیگا؛

توقف ختافه در خانه/ ویارئال مقابل حریف انتهای جدولی به برتری رسید

رقابت‌های هفته بیست و نهم لالیگای اسپانیا با انجام ۲ دیدار پیگیری شد.

توقف ختافه در خانه/ ویارئال مقابل حریف انتهای جدولی به برتری رسیدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بازی‌های هفته بیست و نهم لالیگای اسپانیا، امشب (سه شنبه) ۲ دیدار برگزار شد. در مادرید، تیم رده پنجمی ختافه که در تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده است، در خانه مقابل اسپانیول انتهای جدولی متوقف شد.

در این بازی، برناردو، بازیکن اسپانیول در دقیقه ۱۶ بازی از زمین مسابقه اخراج شد تا هم تیمی هایش حدود ۷۵ دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کنند. با این نتیجه، ختافه با یک بازی بیشتر نسبت به اتلتیکو مادرید، در رده پنجم باقی ماند و اسپانیول نیز با یک بازی و یک امتیاز بیشتر نسبت به لگانس، به رده نوزدهم صعود کرد.

در دیگر بازی این هفته لالیگا که به صورت همزمان برگزار می‌شد، تیم فوتبال ویارئال در خانه، موفق به برتری یک بر صفر مقابل مایورکای انتهای جدولی شد. کارلوس باکا، مهاجم کلمبیایی و مطرح زیردریایی‌ها تک گل این بازی را به ثمر رساند. ویارئال با این برد ۴۴ امتیازی شد و به صورت موقت، بالاتر از والنسیا، به رده هفتم جدول لالیگا صعود کرد و مایورکا نیز در رده هجدهم باقی ماند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار