رئیس پلیس‌راه استان سمنان:

ترافیک در جاده‌های استان سمنان پرحجم است

سرهنگ تقی کبیری با اشاره به تعطیلات روز‌های پایانی هفته گفت: ترافیک در سراسر محور‌های مواصلاتی استان سمنان پرحجم اما روان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به تعطیلات روز‌های پایانی هفته گفت: ترافیک در سراسر محور‌های مواصلاتی استان سمنان پرحجم اما روان است و محدودیتی برای تردد از محور‌های مواصلاتی این استان وجود ندارد.

او بابیان اینکه در طی ۲۴ ساعت گذشته تصادفی منجر به فوت یا مصدومیت سرنشینان در هیچ‌یک از محور‌های این استان رخ نداده است تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود و پیشگیری از شیوع کرونا مردم به توصیه‌های وزارت بهداشت توجه کنند و از سفر‌های غیرضروری بپرهیزند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با تأکید بر اینکه رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی باید در دستور کار رانندگان قرار گیرد افزود: عدم توجه به جلو، سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، خستگی و خواب‌آلودگی از مهم‌ترین عوامل وقوع تصادف در جاده‌های این استان است.

سرهنگ کبیری با اشاره به استقرار مأموران پلیس‌راه در سراسر محور‌های استان سمنان بیان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف با راننده متخلف برابر با قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار