ارتقای خدمات در روستا‌ها موجب تثبیت جمعیت می‌شود

  فرماندار ویژه میانه ،گفت: هدف از ارتقای خدمات در روستاها، حفظ بافت روستایی، عمل به رسالت تولید و تثبیت جمعیت روستایی است.

ارتقای خدمات در روستا‌ها موجب تثبیت جمعیت می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدرضا مشایخی  فرماندار ویژه میانه در آیین کلنگ زنی گازرسانی گفت: تمامی خدمات انجام شده در روستا‌ها بویژه خدمات ارتقا یافته در جهت رفاه حال هر چه بیشتر مردم مانند گازرسانی به روستا‌ها برای حفظ بافت روستایی، عمل به رسالت تولید در روستا‌ها و تثبیت جمعیت روستایی است و همچنین از افتخارات نظام برای خدمت رسانی رفاهی به روستا‌های دور دست است.

او افزود: ارائه خدمات ارتقاء یافته بویژه در روستا‌ها از افتخارات بزرگ نظام و دولت و در راستای خدمتگزاری است.

 فرماندار ویژه میانه با تقدیر از هماهنگی‌ها و اقدامات بخشدار کندوان، مسوولین بخش و شهرستان، زحمات شرکت گاز شهرستان و اهالی برای انجام گازرسانی در روستا‌ها از جمله صعب العبورترین و دورافتاده‌ترین آن‌ها در راستای بهره مندی تمامی مردم از مواهب خداوندی به رغم تمامی محدودیت‌ها و کمبود اعتبارات در سریعترین زمان ممکن قدردانی کرد.

مشایخی در پایان با بیان اینکه گازرسانی به این روستا نیز در سریعترین زمان با تلاش عوامل مربوطه جهت بهره مندی مردم روستا به پایان خواهد رسید برای تسریع در روند حل مشکل راه این روستا قول مساعد داد.

با گازرسانی به روستای قراجه میدان داغی با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال ۱۵ خانوار از این نعمت بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.