شهرک گلخانه‌ای کاشمر پس از ۱۲ سال احیا می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت: از ۱۲ سال قبل اقداماتی در خصوص ساخت شهرک گلخانه‌ای صورت گرفته که به دلیل رها شدن به یک پروژه بلاتکلیف تبدیل شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین محمدی مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت: از ۱۲ سال قبل اقداماتی در خصوص ساخت شهرک گلخانه‌ای صورت گرفته که به دلیل رها شدن به یک پروژه بلاتکلیف تبدیل شده بود اما بزودی در زمینهٔ تأمین زیرساخت‌ها، این پروژه احداث می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر ادامه داد: از پارسال موضوع ساخت و راه‌اندازی این گلخانه در دستور کار جدی این مدیریت قرارگرفته است.

محمدی بیان کرد: خوشبختانه در سایه تعامل و همکاری مدیران مجموعه‌های مختلف خدماتی در سطح شهرستان برق‌رسانی و آب‌رسانی به این پروژه انجام‌شده است و عملیات گازرسانی با اعتباری بالغ ‌بر ۴ میلیارد تومان توسط پیمانکار در دست اجراست.

او تصریح کرد: با توجه به نقش مهم و اثرگذار در زمینهٔ کشت‌های گلخانه‌ای، فعال شدن این پروژه گامی ارزشمند در زمینهٔ توسعه تولید محصولات متنوع کشاورزی و افزایش ایجاد اشتغال است.

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر تاکید کرد: اولویت در واگذاری واحد‌ها به کارشناسان، فارغ‌التحصیلان و سرمایه‌گذاران بومی است که به‌زودی با فراهم شدن زیرساخت‌ها اقدامات لازم برای واگذاری ۴۲ واحد این گلخانه انجام می‌شود.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.