در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پیش‌بینی بارش پراکنده باران در برخی نقاط کشور

کارشناس هواشناسی گفت: طی امشب و فردا در برخی استان‌های کشور رگبار باران همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از استمرار بارش باران در برخی نقاط خبر داد و گفت: طی امشب و فردا در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و ارتفاعات البرز واقع در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و روز پنج شنبه برای شمال آذربایجان غربی رشد ابر‌های همرفتی، رگبار پراکنده گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب روز چهارشنبه در استان‌های آذربایجان شرقی و زنجان به سبب رگبار باران، رعد و برق و وزش باد‌های شدید احتمال بالا آمدن آب سطح رودخانه‌های فصلی، مسیل‌ها و وقوع صاعقه وجود دارد.

گودرزی ادامه داد: طی روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه در استان‌های ایلام و خوزستان وزش باد دور از انتظار نیست.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه در ساعات بعدازظهر در استان های جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه طی روز‌های جمعه تا یکشنبه در اکثر مناطق کشور جو آرام است، بیان کرد: امروز برای استان‌های تهران، سمنان، قم و مرکزی پدیده غالب وزش باد است.

 دمای تهران افزایش می‌یابد

گودرزی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران اظهار کرد: امروز آسمان تهران صاف و در برخی ساعات همراه با وزش باد است.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان بیشینه دمای امروز پایتخت را ۳۷ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: طی روز‌های آتی دمای تهران یک تا ۲ درجه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار