معاون عمرانی استاندار سمنان:

استان سمنان مشکلی با معضل ترافیک ندارد

منوچهر فخری گفت: شهر‌های استان سمنان مشکل چندانی در ارتباط با معضل ترافیک ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری در جلسه شورای ترافیک استان سمنان بابیان اینکه شهر‌های استان سمنان مشکل چندانی در ارتباط با معضل ترافیک ندارند گفت: باهم فکری و بهره‌گیری از نظرات کارشناسان هرچه سریع‌تر مشکل ترافیک شهر سمنان برطرف شود.

او بابیان اینکه اقدامات خوبی از سوی شهرداری سمنان، شاهرود و دامغان در اجرای طرح پایش تصویری ثبت تخلف و کنترل ترافیک انجام شد گفت: شهرداری گرمسار نیز هرچه سریع‌تر در اجرای این طرح اقدام کند.

فخری با اشاره به‌ضرورت رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های درون‌شهری استان سمنان بیان کرد: کاهش سوانح رانندگی و خسارت‌های جانی و مالی مهم‌ترین رویکرد این شورا در سال جاری است که بر این اساس شناسایی سه‌نقطه حادثه‌خیز در هر شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه علی‌رغم اهمیت ویژه این موضوع، یکی از شهرستان‌های استان نسبت به اجرای این مصوبه بر اساس آمار پلیس راهور اقدامی انجام نداده است تصریح کرد: با پیگیری لازم هرچه سریع‌تر سه‌نقطه حادثه‌خیز این شهرستان باید برطرف شود.

او در ادامه با تأکید بر لزوم ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های خدمات‌رسان برای استقبال از مسافران احتمالی که در ایام تابستان از محور‌های ارتباطی تردد خواهند داشت ابراز کرد: اطمینان از باز بودن تمامی جایگاه‌های سوخت و شرکت‌های بیمه‌ای استان برای خدمات‌رسانی مطلوب به هم‌وطنان در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار