شهردار سمنان:

مرکز کنترل ترافیک شهرداری سمنان افتتاح شد

سیدمحمد ناظم رضوی از افتتاح مرکز پایش تصویری و کنترل ترافیک سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدمحمد ناظم رضوی شهردار سمنان گفت: مرکز پایش تصویری و کنترل ترافیک در حالی از امروز آغاز به کار می‌کند که دوربین‌های کنترل کننده ترافیک و ثبت تخلف با همکاری راهنمایی و رانندگی در ۱۳ نقطه شهر جانمایی و نصب‌شده اند.

او با بیان اینکه در هفت نقطه شهر سمنان دوربین‌های رصد کننده ترافیک و شش نقطه دوربین‌های ثبت تخلف نصب‌شده است بیان کرد: استفاده از سامانه‌های حمل و نقل هوشمند برای کنترل ترافیک شهری به عنوان یکی از ضروری‌ترین برنامه‌های اولویت‌دار سمنان بوده است.

شهردار سمنان اعتبار این پروژه را بالغ بر پنجاه میلیارد ریال برای تهیه دوربین‌های کنترل، نظارت و پلاک‌خوان برای نصب در معابر شهر دانست و تصریح کرد: شهرداری در این طرح همکاری تنگاتنگی را با راهنمایی و رانندگی داشته است.

ناظم رضوی با بیان اینکه پایش تصویری شهر در افزایش امنیت، کاهش ترافیک و همچنین کاهش تخلفات رانندگی تأثیر به سزایی دارد گفت: کاهش هزینه‌ها در خدمات شهری، رصد و مدیریت ترافیک، هدایت ناوگان حمل و نقل عمومی، کنترل هوشمند چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، قابلیت اتصال به شهر هوشمند و رسانه عمومی، ارتقای سطح امنیت شهری، کاهش تخلفات و جرایم، مدیریت بحران، امداد رسانی و غیره از دیگر مزیت‌های این طرح هستند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.