قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه ایران

کشورهای انگلیس، آلمان و فرانسه قطعنامه‌ای ضدایرانی را در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ارائه کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بلومبرگ، کشورهای انگلیس، آلمان و فرانسه طی قطعنامه‌ای ضدایرانی، مدعی شده‌اند که کشورمان باید شفافیت بیشتری را در تحقیقات آژانس بین‌المللی اتمی از خود نشان دهد.

این سه کشور اروپایی طرف برجام با تنظیم این قطعنامه‌، خواستار همکاری کامل ایران با تحقیقات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شدند. به گفته رسانه‌ها، قطعنامه سه کشور اروپایی اولین اخطار رسمی شورای حکام آژانس اتمی به کشورمان از سال ۲۰۱۲ است.

پیش از این، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طی نشستی خبری و در ادعایی بی‌مورد اعلام کرد که تهران مانع از دسترسی  آژانس به ۲ سایت هسته‌ای خود می‌شود. او این را هم مدعی شد که ایران باید همکاری بیشتری با کارشناسان بین‌المللی در مورد مسائل مورد اختلاف از خود نشان دهد.

ادعای کشورهای اروپایی و مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حالی مطرح می‌شود که ایران همواره همکاری خود با این آژانس را اثبات و همواره به وظایف خود در چارچوب قانون عمل کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۸:۳۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
داستان معاهده و قرارداد ما با1+5 مانند معاهده و قرداد پیامبر اکرم(ص) با کافران و مشرکین مکه است روزی از روزها که تاریخ آخر این قرارداد است وقتی ناقضان این معاهده و قرار داد به عقب برگردند موریانه ها تمام مفادش را خورده اند و ایران از شر عمل به این قرارداد پس از تاریخ انقضاء راحت خواهد شد........................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
این سه سیاستمدار بزدل اروپایی ارزش طرف برجام بودن مارا نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
راحت بگن میخوان جاسوسی کنن چرا اینقدر پیچیدش میکنن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
رئیس آژانس قبلی رو که همیشه طرف ایران رو میگرفت یعنی صادق بود رو سربه نیز کردن حالا افتاد دست خودشون شروع کردن
آخرین اخبار