فرماندار قصرشیرین:

هیچ‌گونه دغدغه امنیتی نداریم

فرماندار قصرشیرین گفت : ۱۸۶ کیلومتر مرز مشترک با عراق داریم که در این مرز‌ها بااقتدار و باصلابت نیرو‌های نظامی و امنیتی تحت تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، هیچ‌گونه دغدغه امنیتی نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : گستره امنیت به تمامی حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی مربوط می‌شود و اگر در یک کشور امنیت وجود نداشته باشد، همه نیرو‌های نظامی موظف به تامین آن هستند.

او گفت : کشور ما یک کشور امن هست، اما در جغرافیای خاورمیانه یک بی ثباتی در منطقه داریم و به طور قطع تاثیراتی برای ما دارد، به خصوص در کشور عراق که جولانگاه سرویس‌های اطلاعاتی دیگر کشور‌ها است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: اهداف دشمن ضربه زدن به جمهوری اسلامی است و همین امر وظایف مرزداران را ۲ چندان می‌کند و رسالتی خطیرتر دارند.

تاتار افزود: مرزبانان ما شب و روز بیدار و نظاره گر بر مرز‌های کشور هستند و برای جلوگیری از قاچاق، مقابله با تردد‌های غیرمجاز تلاش می‌کنند و در این راه شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده اند.

او گفت: تعاملات خوبی از سوی مجموعه مرزبانی با دیگر دستگاه‌های اداری شهرستان هست به گونه‌ای که قاچاق سوخت در روز‌های اول در پرویزخان وقتی ورود می‌کردیم با حجم زیادی انجام می‌شد، اما این مهم با همکاری شورای تامین ساماندهی شد.

او ادامه داد: در ایام اربعین پارسال که تجربه اول ما برای تردد زائران اربعین از مرز خسروی بود و باوجود اینکه مشکلات خاص خود را داشت، اما با تلاش‌های دیپلماتیک مرزبانان ما با عراق اقدام‌های خوبی انجام شد و ۳۰۰ هزار نفر از این مرز به خوبی تردد کردند و نیرو‌های مرزبانی زیادی در آن ایام پای کار بودند تا شرایط بهتری برای تردد زوار فراهم شود.

او تلاش تمامی نیرو‌های مسلح متشکل از نیروی انتظامی، قرارگاه رمضان، نیرو‌های امنیتی و همه کسانی که در ایام اربعین برای تردد زائران از مرز خسروی پای کار بودند را ستود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار