شکایت به دادگاه CAS به ضرر پرسپولیسی‌ها!

مدیران باشگاه پرسپولیس برای پیگیری شکایت خود در دادگاه عالی ورزش باید هزینه زیادی پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پرسپولیس پس از محکوم شدن به پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش در دادگاه فیفا، درصدد است تا این پرونده را در دادگاه عالی ورزش پیگیری کند.

این در حالی است که فیفا در هر چهار پرونده برانکو و زلاتکو ایوانکوویچ، ایگور پانادیچ و مارکو استیلینوییچ، باشگاه پرسپولیس را محکوم کرده و باید سرخ‌ها مطالبات آن‌ها را بدهد.

مسئولان حقوقی باشگاه پرسپولیس قصد دارند، این پرونده را در دادگاه عالی ورزش پیگیری کنند و باید برای هر پرونده ۲۶ هزار فرانک سوییس پرداخت کنند که جمع  چهار پرونده مبلغ ۱۰۴ هزار فرانک می شود.


بیشتر بخوانید:

حالا باید دید با این هزینه هنگفت که به نظر می‌رسد برای وقت گرفتن است، سرخ‌ها می‌توانند پول کمتری پرداخت کنند یا خیر؟

مدیران باشگاه پرسپولیس توافق با شاکیان را در دستور کار خود قرار داده اند تا بتوانند با مبلغ کمتری از آن‌ها رضایت بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
اینامدیرنیستن ومدیریت بلدنیستن از دوستان سلطانی فرد(وزیرورزش)هستن که بالاسر باشگاه پرسپولیس گذاشتن .بااین کارشون کلی دارن به مملکت ضررمالی می زنند.اگه توپرداخت به بازیکنان نظم وانظباط بود.این اتفاقات نمی افتاد.همش داریم جریمه می دیم.
Iran (Islamic Republic of)
میثم.
۱۵:۳۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
من پرسپولیسی هستم اما این کار اصلا به صلاح باشگاه نیست در این شرایط.؟تنها راه فقط گفتگو با شاکیان و راضی کردن آنها به دریافت پول کمتر میباشد.
اون هرینه شکایت به CAS هم خرج بقیه بدهکاری های باشگاه و قرارداد بازیکنان کنند.
آخرین اخبار