در بسته حوادث امروز بخوانید؛

دستگیری ۴۸ معتاد و خرده فروش افیونی در اصفهان / دستگیری سارق دوربین‌های مداربسته با ۱۶ فقره سرقت در نجف آباد

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۶ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز۲۶ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری ۴۸ معتاد و خرده فروش افیونی در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان اصفهان طرح مبارزه با معتادان و خرده فروشان افیونی را به منظور ارتقاء سطح امنیت عمومی و پیشگیری از وقوع جرایم در برخی نقاط این شهرستان اجرایی کردند.
 
دستگیری ۴۸ معتاد و خرده فروش افیونی در اصفهان / دستگیری سارق دوربین‌های مداربسته با ۱۶ فقره سرقت در نجف آباد


او افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۲۴ ساعته ۳۰ معتاد تابلو و ۱۸ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۷ کیلو و ۸۱۸ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: طرح‌های عملیاتی پلیس اصفهان برای مقابله با مجرمان، سارقان، معتادان و افرادی که نظم وامنیت عمومی را برهم بزنند و باعث سلب احساس آرامش و آسایش شهروندان شوند تداوم دارد و این شهر جولانگاه اینگونه افراد نیست.
 

دستگیری سارق دوربین‌های مداربسته با ۱۶ فقره سرقت در نجف آباد

سرهنگ "محمدحسین باباکلانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از وقوع چندین مورد سرقت دوربین‌های مداربسته در شهرستان "نجف آباد" شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود:در همین راستا ماموران کلانتری ۱۱ نجف آباد با برنامه ریزی هدفمند، راه اندازی گشت‌های نامحسوس و انجام اقداماتی تخصصی موفق شدند یک سارق را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ باباکلانی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های تخصصی پلیس، به ۱۶ فقره سرقت دوربین‌های مدار بسته در سطح شهرستان اعتراف کرد، افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و سارق برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند و شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

کشف موتورسیکلت میلیاردی در مبارکه

سرهنگ "رضا محمدی اظهار داشت: پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه فردی اقدام به نگهداری یک موتورسیکلت قاچاق در باغی متروکه می‌کند، ماموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از باغ مذکور بازرسی شد که یک دستگاه موتور سیکلت کاوازاکی ۱۱۰۰ خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت:کارشناسان مربوطه ارزش موتورسیکلت کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل او به مراجع قضائی از شهروندان خواست، هر گونه موضوع و اخبار مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

نجات مرد گرفتار در چاه ۱۰ متری در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در این حادثه مرد ۳۵ ساله ساعت هفت و ۱۰ دقیقه در چاهی به ارتفاع ۱۰ متر در سه راه ملک سقوط کرد و در تماس با سازمان آتش نشانی نیرو‌های امداد و نجات از ایستگاه‌های ۹ و پنج به محل این حادثه اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: با سرعت عمل نیرو‌های آتش نشانی فرد مصدوم که از ناحیه کمر و پا دچار آسیب شده بود از چاه نجات ونیمه هوشیار تحویل نیرو‌های اورژانس داده شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار