ترابیان: استخدام جایی نیستم و در هیچ باشگاهی فعالیت نمی‌کنم

رئیس سابق کمیته فوتسال گفت: نه استخدام جایی هستم و نه از باشگاه مس سونگون حقوقی دریافت می‌کنم.

عباس ترابیان رئیس سابق کمیته فوتسال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره همکاری اش با باشگاه فوتسال مس سونگون با توجه به محرومیتی که دارد اظهار داشت: من هیچ فعالیتی در باشگاه فوتسال مس سونگون ندارم و این خبر را تکذیب می‌کنم. در بسیاری از مواقع دوستان فوتسالی نه تنها در باشگاه مس سونگون، بعضی از مواقع دوستان با من تماس‌هایی می‌گیرند و راجع به برخی از مسائل گوناگون فوتسال با من مشورت می‌کنند. 


بیشتر بخوانید:


او افزود: من نه استخدام جایی هستم و نه از باشگاه مس سونگون حقوقی دریافت می‌کنم. همان طور که گفتم فقط در حد یک مشاور با باشگاه‌های لیگ برتری فوتسال صحبت می‌کنم.

ترابیان همچنین درباره اینکه برخی می‌گویند شما نقش تاثیرگذاری در پرونده محرومیت قاسم عروجی بازیکن مس سونگون داشته اید بیان داشت: این موضوع فقط شامل عروجی نمی‌شود، هر کدام از بازیکنان تیم ملی به مانند فرزندانم هستند و اگر با مشکلی رو به رو شوند، سراغ بنده می‌آیند و من هم سعی می‌کنم به بهترین شکل ممکن به آن‌ها کمک کنم. این که می‌گویند پرونده عروجی سازماندهی شده بود، به هیچ عنوان صحیح نیست و من در حد توانم به این باشگاه کمک کردم.

رئیس سابق کمیته فوتسال ادامه داد: در پرونده قاسم عروجی تا آن جا که در توانم بود به باشگاه مس سونگون کمک کردم، اما متاسفانه شرایطی به وجود آمد که مسیر پرونده قابل قبول نبود. در هر صورت همان طور که گفتم نه تنها باشگاه مس سونگون، بلکه هر باشگاه لیگ برتری که نیاز به مشاوره داشته باشد بنده با کمال میل به آن‌ها کمک خواهم کرد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار